کد خبر : 1733266 | 05 بهمن 1399 ساعت 11:05 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید «باخ» بر برگزاری قطعی المپیک بود

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: تاکید «توماس باخ» بر برگزاری قطعی المپیک توکیو بود.

تاکید «باخ» بر برگزاری قطعی المپیک بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، نصرالله سجادی از جمله افراد حاضر در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک بود که امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

 

سجادی که سرپرست کاروان ایران برای بازی‌های المپیک است در این مجمع در مورد آخرین وضعیت کاروان ایران برای اعزام به توکیو توضیح داد و گفت: طی ١٠ ماه گذشته جلسات متعددی با روسای فدراسیون‌ها در ارتباط با وضعیت ورزشکارانشان داشتیم، نماینده وزارت ورزش هم در نشست‌ها حضور داشته است.

 

وی ادامه داد: جمع بندی این نشست‌ها در ستاد عالی طرح و خوشبختانه تصمیمات خوبی برای رشته‌ها اتخاذ شده است.

 

سجادی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر تماس‌های متوالی با کمیته بین المللی المپیک و برگزارکنندگان بازی‌ها داشتیم، خاطرنشان کرد: اخیراً هم نشست وبیناری با کنندگان بازی‌ها و سرپرستان دیگر کشورها داشتیم، گزارش فعالیت‌های مختلف در این نشست ارائه و بر برگزاری بازی‌ها تاکید شد.

 

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو تاکید کرد که نتیجه این نشست‌ها به نمایندگان فدراسیون‌ها ارائه شد تا آنها هم در جریان قرار بگیرند.

 

سجادی با بیان اینکه جمعه گذشته و به دنبال اخبار منتشر شده مبنی بر لغو المپیک، تماسی با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک داشتم، گفت: تاکید باخ هم مبنی بر برگزاری قطعی المپیک بود.

 

به گفته وی، توماس باخ با دفتر نخست وزیر ژاپن هم داشته و از طرف وی هم نسبت به برگزاری قطعی المپیک اطمینان حاصل پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها