کد خبر : 1733267 | 05 بهمن 1399 ساعت 10:59 | 27.5K بازدید | 2 دیدگاه

ششمین کلین‌شیت 20 دقیقه دوام داشت؛

مدعی دستکش طلا با بینی شکسته!(عکس)

سنگربان تراکتور در دوران حضور کوتاه خود در مقابل گل‌گهر سیرجان موفق شد دروازه‌اش را تنها 20 دقیقه نگه دارد و سپس به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

مدعی دستکش طلا با بینی شکسته!(عکس)

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا اخباری سنگربان تیم تراکتور روز گذشته با بدشانسی مواجه شد و نتوانست تیمش را در بازی گل‌گهر به صورت کامل همراهی کند؛ چرا که او در دقیقه 20 و در برخورد با گادوین منشا دچار شکستگی بینی شد و خیلی زود زمین مسابقه را به مقصد بیمارستان ترک کرد تا مداوا روی او انجام شود. پس از خروج اخباری، حبیب فرعباسی به جای او وارد زمین شد که چند واکنش تماشایی داشت اما در ثبت کلین‌شیت ناکام بود و یونس شاکری دروازه‌اش را فرو ریخت.

 

اخباری که تا پیش از تقابل با گل‌گهر در 11 مسابقه موفق به ثبت پنج کلین‌شیت شده بود، پس از نمایش ضعیف مقابل استقلال امیدوار به آن بود تا ششمین کلین‌شیت خود را به دست آورد و به تنهایی صدرنشین جدول دستکش طلایی شود اما مصدومیت به او امان نداد و تنها 20 دقیقه توانست از دروازه تیمش حراست کند و سپس از زمین مسابقه خارج شد تا این‌چنین فرصت کلین‌شیت برای او از دست برود.

 

هر چند برخی سایت‌های آماری، کلین‌شیت به نام اخباری ثبت کرده‌اند اما این اتفاق برای او رخ نداده و همچنان در کنار رشید مظاهری، حامد لک، حسین پورحمیدی و حسین اکبر منادی با پنج کلین‌شیت مشترکا صدرنشین جدول بیشترین کلین‌شیت در لیگ بیستم است.

 

1565456

 

1565458

دیدگاه‌ها