کد خبر : 1733278 | 05 بهمن 1399 ساعت 12:05 | 62.4K بازدید | 8 دیدگاه

آیا گلر سایپا طرفدار استقلال است؟ (عکس)

محمد اکبرمنادی دروازه بان سایپا شب خوبی را مقابل استقلال سپری و موفق به ثبت کلین شیت برابر این تیم شد.

آیا گلر سایپا طرفدار استقلال است؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ برتر را می توان به نام سایپا و جوانان این تیم نوشت. در حالیکه پس از پیروزی پرگل استقلال در تبریز انتظار می رفت آبی پوشان مقابل سایپا کار به مراتب راحت تری داشته باشند، اما بازیکنان جوان این تیم به خوبی موفق به مهار مهره های تهاجمی تیم فکری شده و از سد حریف پرآوازه خود گذشتند.


در این دیدار، محمد اکبرمنادی یکی از خوب های سایپا بود. دروازه بان 24 ساله خودروسازان که طی فصول قبل چندباری نامش پیرامون استقلال و پیوستن به این تیم نیز مطرح شده بود، باز هم مقابل این تیم خوش درخشید و با یک پیروزی درخشان تیمش را 16 امتیازی کرد.


منادی در دیدار دیروز 6 سیو داشت که اوج کار او، مهار شوت فنی و فوق العاده زیبای مهدی قایدی بود که این دروازه بان جوان با پرشی زیبا، ضربه باشوی کوچک را مهار کرد و توپ در ادامه نیز به تیرک افقی دروازه سایپا نیز برخورد کرد.


دروازه بان خودروسازان در بازی مقابل استقلال 5 خروج موفق و 2 بازیابی نیز از خودش به ثبت رساند تا با کسب نمره 7.9 بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد. او در این بازی یک قطع پاس نیز داشت تا بازهم مقابل استقلال مرد اول میدان باشد.

 

1565484

منادی مرد یک شماره یک دیدار استقلال و سایپا در جام حذفی دو سال قبل بود. سنگربانی که در آن زمان 22 سال سن داشت، در این لحظه پنالتی فرشید اسماعیلی را با پا مهار کرد تا حذف استقلال قطعی شود.


در دیدار استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که در آبان 97 برگزار شد، اکبرمنادی مرد اول میدان بود. در حالیکه دیدار دو تیم پس از تساوی 2 – 2 به ضربات پنالتی کشیده شده بود، سنگربان سایپا موفق شد ضربات قایدی و فرشید اسماعیلی را مهار کرده و تیمش را یک تنه راهی مرحله یک چهارم نهایی کند.


در دیدار دیروز نیز این درخشش اکبرمنادی تکرار شد و او باز هم روز خوبی را مقابل استقلال داشت هر چند او در پایان بازی و در مصاحبه با خبرنگاران، با صحبت از دو قهرمانی استقلال در آسیا و به کار بردن لقب پرافتخارترین تیم ایران، به نوعی نشان داد به آبی های تهران نیز علاقه ای در دل دارد.


منادی که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، اعلام کرد که بابت پیروزی تیمش خوشحال است چرا که آنها توانسته اند تیمی را شکست دهند که قهرمان دو دوره آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او در مورد اینکه آیا چون استقلالی است این صحبت ها را مطرح می کند نیز گفت: من سایپایی هستم ولی استقلالی ها دوستاره روی پیراهنشان دارند و دوبار قهرمان آسیا شده اند.

 

1565485


این دروازه بان جوان و اهل دورود لرستان طی سالیان گذشته چندباری شایعات پیرامون مذاکره اش با استقلال نیز مطرح شد و حتی سال گذشته از او به عنوان رقیب سیدحسین حسینی یاد می شد اما در نهایت او راهی شهرخودرو شد و پس از یک نیم فصل نیمکت نشینی در آن تیم، دوباره به سایپا بازگشت.


منادی جوان در این فصل در 12 بازی سایپا به صورت کامل حضور داشته و درون دروازه تیم ابراهیم صادقی قرار گرفته و در این بازی ها، موفق به ثبت کلین شیت شده است. او در هفته نخست لیگ بیستم نیز در تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس، درخشش خوبی داشت و دروازه اش را بسته نگه داشت.


منادی که تنها 24 سال سن دارد، پس از بازی مقابل استقلال به نوعی زیرپوستی از علاقه اش به این تیم سخن به زبان آورد و اگر او روند خوبش را در سالهای بعد نیز ادامه دهد، بعید نیست به یک گزینه جذاب برای حضور در دروازه آبی های پایتخت تبدیل شود.

دیدگاه‌ها