کد خبر : 1733279 | 05 بهمن 1399 ساعت 12:07 | 25.6K بازدید | 6 دیدگاه

امین اسدی: قهرمانی را به تراکتوری ها هدیه می‌کنیم

امین اسدی مهاجم تیم تراکتور می‌گوید که مقصر دعواهای آخر بازی بازیکنان گل گهر هستند.

امین اسدی: قهرمانی را به تراکتوری ها هدیه می‌کنیم

 

به گزارش "ورزش سه"، اسدی که این فصل به تراکتور آمده، روز گذشته دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و البته در ماجراهای آخر بازی هم نقش  داشت. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت:  دیروز بازی خیلی سنگینی بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. گل گهر تیم مدعی است و در زمین خودی فقط یک باخت داشت. اما ما نمایش خوبی داشتیم و به برد هم رسیدیم.

 

او درباره حضورش در زمین بعد از نیمکت نشینی اظهار داشت: من بعد از آن مصدومیت که برای چهار سر پایم پیش آمده بود، چند بازی کردم و بعد کرونا گرفتم. یک مقدار درگیر این بیماری بودم و حالا رسیده ام. امیدوارم روز به روز بهتر شوم و بتوانم به تیم کمک کنم.

 

امین اسدی درخصوص اتفاقات آخر بازی عنوان کرد: مقصر ما نبودیم. آن ها بازی را باخته بودند و می‌خواستند خودشان را خالی کردند ریختند سر سعید مهری و هم به او ضربه زدند و هم فحاشی کردند. البته طبیعی است آن مواقع ضربان بالا باشد و نتوانند خودشان را بعد از باخت کنترل کنند اما واقعا ما تقصیری نداشتیم.

 

وی افزود: من خودم خانواده دارم و کسی که خانواده دارد فحاشی خانوادگی نمی‌کند. مطمئن باشید من هیچ فحشی نداده ام که اگر این کار را می‌کردم 4 داور انجا بود و به من کارت می‌داد. اگر سهرابیان فحشی شنیده از طرف من نبوده و بقیه بچه های ما هم تا آنجا که دیدم این کار را نکردند. من فقط رفتم جدا کنم و آن مسائل پیش آمد. من از سهرابیان و تمام بازیکنان معذرت خواهی می‌کنم چون اصلا در شخصیت من نیست که در درگیری حضور داشته باشم.

 

اسدی درباره بازی های بعدی تراکتور گفت: پرسپولیس تیم خوبی است اما ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم و دیروز هم دیدید که اصلا زیر توپ نزدیم و مقابل پرسپولیس هم همین کار را خواهیم کرد. ما آمده ایم که تیم را قهرمان کنیم و مطمئن باشید که این اتفاق رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها