کد خبر : 1733282 | 05 بهمن 1399 ساعت 12:30 | 30.3K بازدید | 4 دیدگاه

همه می‌دانند من هیچ‌وقت درگیر نمی‌شوم؛

سهرابیان: آرام هستم، اما فحش ناموسی به من دادند

مدافع گل‌گهر سیرجان درباره درگیری‌های آخر بازی مقابل تراکتور توضیحاتی ارائه داد.

سهرابیان: آرام هستم، اما فحش ناموسی به من دادند

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار امروزگل‌گهر و تراکتور در ورزشگاه امام علی سیرجان، خوشحالی سرخ‌پوشان تبریزی مقابل بازیکنان سیرجانی موجب شد تا بین بازیکنان دو تیم درگیری به وجود بیاید و سعید مهری از تراکتور و آرمین سهرابیان از گل‌گهر کارت قرمز بگیرند.

 

آرمین سهرابیان، مدافع میانی گل‌گهر در گفت‌وگو با "ورزش سه" با تاکید بر اینکه به هیچ وجه دنبال حاشیه‌سازی برای خودم و دیگران نیستم، اظهار کرد: همه مربیان و بازیکنانی که با آنها کار کردم، می‌دانند که همیشه سعی داشتم با احترام و اخلاق، حتی با کوچکترهای خودم رفتار کنم و هیچ‌وقت بدرفتاری نداشته باشم.

 

او ادامه داد: حتی یکبار از من درگیری ندیده‌اید و اخلاق را بالاتر از فوتبال می‌دانم، اما بازیکن تراکتور طوری خوشحالی کرد که انگار قهرمان شده‌اند. بازی برد و باخت دارد و ما جنبه شکست داریم، اما پس از اینکه بازیکن تراکتور جلوی چشم بازیکنان ما خوشحالی کرد، به او گفتم ما ناراحت هستیم و اینجا به این شکل شادی نکن که او فحش ناموسی به من داد و به قفسه سینه‌ام زد.

 

1565345

 

سهرابیان با تاکید بر اینکه همیشه از مربیانم جوانمردی را یاد گرفتم، عنوان کرد: مگر فوتبال چقدر ارزش دارد که بعد از یک برد به این شکل خوشحالی کنیم و فحش ناموسی بدهیم؟ بله؛ من نمی‌توانستم مقابل فحاشی ناموسی به خانواده‌ام سکوت کنم و خیلی راحت از این صحبت‌ها عبور کنم.

 

او اضافه کرد: بازهم می‌گویم این اولین بار که چنین درگیری‌ای از من دیدید و دلیل آن هم فحش ناموسی و ضربه‌ای بود که بازیکن تراکتور به من زد، وگرنه دلیلی نداشت که من آن حرکت را انجام دهم.

 

مدافع گل‌گهر تصریح کرد: شما فیلم را دوباره ببینید، متوجه می‌شوید که من همان لحظه اول فقط در درگیری بودم و خیلی زود آرام شدم، اما چند بازیکن تراکتور بی‌خیال نمی‌شدند و همینطور دعوا می‌کردند و تنش به وجود آوردند، در حالی که من و بازیکنانمان به غیر از  صحنه اول، آرام بودیم.

 

سهرابیان عنوان کرد: امیدوار هستم کمیته انضباطی گزارش دقیق را از داوران و ناظر مسابقه بگیرد و فیلم بازی را هم مشاهده کنند که چرا آن اتفاق افتاد و شروع کننده درگیری چه کسی بود. من از تمام جامعه فوتبال بخاطر آن اتفاق عذرخواهی می‌کنم و امیدوار هستم کمیته انضباطی بررسی دقیقی برای شروع تنش‌ها داشته  باشد.

دیدگاه‌ها