کد خبر : 1733287 | 05 بهمن 1399 ساعت 11:39 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

التیماتوم سولسشر، دلیل اوج‌گیری پل پوگبا

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید مکالمه ای رک و بی پرده با پل پوگبا، مهاجم این تیم، داشته است.

التیماتوم سولسشر، دلیل اوج‌گیری پل پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در هفته های اخیر در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شده و در اوج آمادگی بوده است. سولسشر فاش کرده که با پوگبا مکالمه ای صادقانه و رک و راست داشته است.

پوگبا در این فصل بسیار مورد توجه رسانه ها بوده، مخصوصا به خاطر اظهارات ایجنت معروف‌اش، مینو ریولا، که گفته می خواهد او را از منچستریونایتد ببرد. از زمان این اظهار نظر جنجالی ریولا، پوگبا حتی درخشان تر از قبل هم ظاهر شده است.

 

1565497

 

سولسشر که به خاطر فرم خوب پوگبا و گرفتن بهترین عملکرد از این ستاره فرانسوی، مورد تحسین بسیار قرار گرفته، می گوید صحبت صریح و صادقانه و بی پرده ای که با پوگبا داشته، در بهبود عملکرد این مهاجم 27 ساله نقش مهمی بازی کرده است.

 

سولسشر در این باره گفت: "کار پل این است که خودش را برای فوتبال بازی کردن آماده کند. شغل من این است که با او صریح و صادق باشم و توصیه های خودم را در اختیارش قرار دهم و من هیچوقت با او مشکلی نداشته ام.

من با پل صریح و مستقیم صحبت می کنم. قرار نیست که به کسی بگویم چه توصیه ای به او کرده ام اما من همیشه با او روابط خوبی داشته ام.

او از خانواده خوبی است و بسیار با درک و فهم است. او پسر بسیار حساسی است و وقتی ککه صحبت می کنم می داند که دارم چه می گویم."

 

پوگبا همیشه مورد انتقاد بوده که به اندازه کافی برای یونایتد تلاش نمی کند و گل نمی زند، اما سولسشر چنین اعتقادی ندارد.

 

1565494

 

سولسشر در این رابطه افزود: "او هم با من صریح و صادق است. و چیزی که مردم راجع به پل نمی بینند این است که او حتی وقتی که بازی نمی کند در پشت صحنه بسیار سودمند است.

حتی گاهی وقتی در بازی حضور ندارد به عنوان مترجم به ما کمک می کند! او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته و ما رابطه کاری خیلی خوبی با هم داریم."

 

پوگبا در دو بازی از سه بازی گذشته یونایتد گل پیورزی شیاطین سرخ را به ثمر رسانده و امروز در دیدار این تیم برابر لیورپول نیز نقش پررنگی در برنامه های سولسشر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها