کد خبر : 1733290 | 05 بهمن 1399 ساعت 12:47 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

زودترین گل خورده استقلال در لیگ بیستم

مورد خاص گلزن سایپا به استقلال (عکس)

هافبک جنوبی سایپا توانست با ضربه زیبای خود، یکی از برترین گل‌های هفته را در ورزشگاه آزادی به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند را در تقابل با صدرنشین لیگ به تیمش هدیه کند.

به گزارش "ورزش سه" هر چند خط دفاعی استقلال روز گذشته چندان فرصتی را به نارنجی‌پوشان سایپا نداد و بیشتر آبی‌ها مشغول حمله روی دروازه سایپا بودند، اما مهاجمان فرصت‌طلب سایپا موفق شدند روی یک غفلت دفاعی و فضای ایجاد شده در پشت محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه مظاهری برسانند و سپس از گل سه امتیازی خود تا لحظه پایانی حراست کنند تا یک برد بزرگ برای سایپایی‌ها در تقابل با صدرنشین لیگ به دست آید.

 

گل سایپایی‌ها ماحصل یک کار ترکیبی و تیمی زیبا بود که در نهایت توپ با کار انفرادی تماشایی مجید علیاری به حسین مالکی رسید و او با شلیکی دیدنی توپ را دور از دستان مظاهری، وارد دروازه استقلال کرد؛ گلی که از حیث آمار، سریع‌ترین گل خورده آبی‌ها در فصل جدید به شمار می‌رفت که در دقیقه 49 به ثمر رسید و هافبک رامهرمزی سایپا در حرکتی زیبا این گل را به دایی فقید خود هدیه کرد. 

 

در ادامه بازی، فرصت 40 دقیقه‌ای برای جبران نتیجه شکست با ایستادگی خط دفاع سایپا همراه شد تا آبی‌ها از این دیدار خانگی حتی از کسب یک امتیاز هم محروم بمانند و سه امتیاز به حساب شاگردان صادقی واریز شده و آن‌ها نیز با این برد تا رتبه هفتم جدول صعود کنند.

 

1565499

دیدگاه‌ها