کد خبر : 1733318 | 05 بهمن 1399 ساعت 14:49 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب درگیری مرفاوی و عارف غلامی

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای، شایعات مربوط به درگیری صمد مرفاوی و عارف غلامی را تکذیب کرد.

تکذیب درگیری مرفاوی و عارف غلامی

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی که در دیدار مقابل پرسپولیس عملکردش مورد انتقاد قرار گرفته بود، در دیدار مقابل تراکتور نیمکت نشین شد. او در بازی روز گذشته با سایپا نیز کار را از روی نیمکت دنبال کرد و برای دومین دیدار متوالی از ترکیب تیمش به دور بود.


یکی از خبرگزاری ها امروز در خبری مدعی شده بود که غلامی در تمرین چند روز پیش استقلال چند تکل محکم روی پای بازیکنان زد که این موضوع اعتراض صمد مرفاوی را به همراه داشت، این موضوعی بود که باعث جر و بحث بین این 2 در تمرین استقلال شد و فکری نیز به همین دلیل غلامی را از ترکیب تیمش بیرون گذاشت.


اما امروز باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای، ضمن تکذیب این ادعا، به رسانه ها و خبرگزاری ها هشدار داد در صورت ادامه دار بودن انتشار خبرهای حاشیه ای برای این تیم، از آنها شکایت خواهند کرد.


در متن این بیانیه آمده است: «صبح امروز یکی از خبرگزاری‌ها مطلبی تحت عنوان درگیری صمد مرفاوی و عارف غلامی در تمرین استقلال منتشر کرد. این چندمین بار است که این خبرگزاری اقدام به انتشار مطالب کذب علیه استقلال می‌کند و به نظر می‌رسد هدفی جز ایجاد حاشیه برای آبی‌پوشان پایتخت ندارد.


ضمن هشدار به دست‌اندرکاران این خبرگزاری و سایر رسانه‌هایی که تنها به حاشیه بردن استقلال فکر می‌کنند و همین‌طور تکذیب خبر یاد شده، مصمم هستیم از طریق معاونت حقوقی باشگاه استقلال، از این خبرگزاری به مراجع قضایی شکایت برده و اقدامات این مجموعه علیه باشگاه استقلال را پیگیری کنیم.»

دیدگاه‌ها