کد خبر : 1733319 | 05 بهمن 1399 ساعت 14:54 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعایی که صدرنشین لیگ فوتسال را به حاشیه می‌برد؛

سرنوشت این تیم با 1.2 میلیارد تغییر می‌کند!

نماینده فوتسال زنان خراسان رضوی در لیگ برتر ایران با یک مشکل جدیدی مواجه شده، مشکلی که احتمال دارد تا این تیم را با تغییر مالکیت مواجه کند.

سرنوشت این تیم با 1.2 میلیارد تغییر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه" یکی از قوانین روشن و واضح درباره فعالیت هیات‌های ورزشی از جمله فوتبال، عدم حضور آن‌ها در عرصه تیمداری است و صرفا در شرایطی آن‌ها قادر به تیمداری خواهند بود که بخش خصوصی و یا اسپانسر دیگری تمایل به حضور در این عرصه را نداشته باشد؛ موضوعی که حالا دامن‌گیر تیم هیات فوتبال خراسان رضوی شده و جمعه‌شب در برنامه تلویزیونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

شاگردان شریف که در دو هفته آغازین فصل جدید مقابل رقبای جویای نام، جشنواره گل به راه انداخته و با 24 گل زده و 6 امتیاز صدرنشین جدول گروه دوم هستند، در شرایطی در لیگ حضور دارند که با نام هیات فوتبال خراسان رضوی در تورنمنت شرکت کرده و حامی مالی آن‌ها به صورت صددرصدی شهرداری مشهد است؛ در حالی‌که پیش از شروع نام چند تیم به عنوان گزینه‌های احتمالی برای انتقال امتیاز فوتسال زنان مشهد شنیده شد اما گویا همکاری لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

 

1565544

 

1565545

 

در برنامه جمعه‌شب که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیگیری شد، فرزاد فتاحی مدعی شد اگر تیمی خواهان به خدمت گرفتن امتیاز تیم فوتسال زنان باشد، هیات فوتبال دیگر قادر به تیمداری نخواهد بود و برای رفع تکلیف و تخلف، ملزم به آن است تا تیم را واگذار کند! حالا با توجه به این‌که این تیم با حمایت 1 میلیاردی به مانند فصل گذشته از سوی شهرداری مشهد در لیگ برتر حضور پیدا کرده، بعید نیست اسپانسرها و باشگاه‌های خصوصی برای پذیرش آن پیش‌قدم شده و این‌گونه هم در عرصه بانوان تیمداری کنند و هم مشمول حمایت شوند.

 

اتفاقی که می‌تواند یک انتقال جنجالی را برای فوتسال زنان مشهد رقم بزند، انتقالی که تا به حال در عرصه آقایان بارها رخ داده اما در حوزه زنان کم‌نظیر و یا شاید بی‌نظیر باشد؛ آن‌هم در شرایطی که امسال هیات فوتبال خراسان رضوی پس از ناکامی بزرگ در فصل گذشته، در تدارک جبران مافات و کسب عنوان قهرمانی بود و ستارگان نامداری چون سارا شیربیگی و فاطمه ارژنگی را جذب تیم خود کرده بود.

دیدگاه‌ها