کد خبر : 1733322 | 05 بهمن 1399 ساعت 14:20 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رافا بنیتس و شایعه جذابی که تکذیب شد

رافا بنیتس با ترک هدایت باشگاه دالیان چین حالا در کانون شایعات و گمانه زنی ها قرار دارد.

رافا بنیتس و شایعه جذابی که تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته منابع خبری اعلام کردند که رافا بنیتس سرمربی اسپانیایی به دلیل ترس و نگرانی ناشی از شیوع مجدد کرونا در آسیای شرقی به باشگاه دالیان پرو در سوپرلیگ چین باز نخواهد گشت.

 

 

1565127

 

 

مربی سابق لیورپول و رئال دوران حضورش در دالیان در سوپرلیگ چین را به دلیل ترس از اثرات ادامه دار ویروس کرونا محدود کرده است.

بنیتس که خانواده‌اش در شمال غربی انگلیس سکونت دارند، بیش از پیش درباره ترک مجدد خانواده خود به مدتی طولانی در حالی که این ویروس بار دیگر در آسیای شرقی شیوع پیدا کرده نگران است.

 

 

1159503

 

 

در همین رابطه برخی منابع خبر از حضور او در لیگ اسکاتلند و به عنوان جانشین نیل لنون سرمربی سلتیک دادند تا به این ترتیب او رقیب مستقیم شاگرد سابق خود استیون جرارد شود(بنیتس سال ها در لیورپول مربی جرارد بود.)

استیون  جرارد سرمربی رنجرز دشمن بزرگ و همیشگی سلتیک است و حضور بنیتس در سلتیک بدون شک می تواند رقابت این دو باشگاه را وارد فاز دیگری کند.

در همین رابطه گییِم بالاگه کارشناس اسپانیایی مشهور بی بی سی اعلام کرد که با بنیتس تماس گرفته و او این شایعات را رد کرده است. بنتیس فعلا به دنبال استراحت است و قصد دارد تابستان پیش رو تیم بعدی خود را انتخاب کند.

 

 

دیدگاه‌ها