کد خبر : 1733331 | 05 بهمن 1399 ساعت 15:35 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیمیرو:

وظیفه ام گلزنی برای رئال نیست ولی....

کاسیمیرو یک هافبک دفاعی است ولی عجیب اینکه فصل جاری او پس از کریم بنزما بهترین گلزن رئال محسوب می شود.

وظیفه ام گلزنی برای رئال نیست ولی....

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در غیاب زین الدین زیدان که به کرونا مبتلا شده، در زمین آلاوس به میدان رفت و 1-4 برنده شد. دو گل از کریم بنزما و گل های ادن هازارد و کاسیمیرو حکم به برتری کهکشانی ها دادند. در این بازی ادن هازارد یک پاس گل هم داد تا نشان دهد رفته رفته به دوران اوجش نزدیک می شود.

 

1565559

 

 

کاسیمیرو ستاره برزیلی رئال در این بازی توانست پنجمین گل فصلش را به ثمر برساند و اولین بازیکنی لقب گرفت که در فصل جاری سه گل متوالی با ضربه سر می زند.

او در پایان بازی گفت:« بازی سختی بود چون آلاوس دقیقا می دانست که برابر ما چگونه باید بازی کند. آلاوس توانسته بود بارسا را در همین زمین متوقف کند و برابر چند تیم بزرگ دیگر هم عملکرد موفقی داشت. ما غایبان مهمی هم داشتیم اما یک بار دیگر نشان دادیم که با هر ترکیبی قادر به کسب پیروزی هستیم. ما نشان دادیم که قهرمانی لالیگا را می خواهیم و هنوز هیچ چیز تمام نشده است.»

 

 

1565352

 

 

کاسیمیرو ادامه داد:« برد پرگل و خوبی بود و ثابت کردیم رئال هنوز زنده است. از ابتدا تا انتهای بازی تیم برتر بودیم و باید به همه بازیکنان تبریک گفت. این شاید کامل ترین بازی فصل مان بود. ما هرگز تمرکزمان را از دست ندادیم و از حالا به بازی بعدی فکر خواهیم کرد.»

 

گلزنی:« این کار معمولا بر عهده مهاجمان است و وظیفه من در تیم متفاوت است اما همیشه دوست دارم در کارهای هجومی مشارکت کنم و با گلزنی به تیم کمک کنم.»

 

 

1565350

دیدگاه‌ها