کد خبر : 1733374 | 05 بهمن 1399 ساعت 18:18 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: برای تیمو ورنر ناراحت هستم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی امیدوار است تیمش قادر به حفظ روند دیدار امروز مقابل لوتون باشد.

فرانک لمپارد: برای تیمو ورنر ناراحت هستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته بود، امروز با هت تریک تامی آبراهام و با نتیجه 1-3 لوتون را مغلوب کرده و راهی دور بعدی جام حذفی شد. تیمو ورنر در دقایق پایانی این دیدار یک ضربه پنالتی از دست داد، اما فرانک لمپارد مدعی شد این بازیکن نقش مفیدی در میدان در ترکیب چلسی ایفا می کند.

 

فرانک لمپارد گفت: "ما در گذشته در رقابت های جام حذفی به موفقیت هایی دست یافته بودیم و انتظار بر تکرار این روند است. باید روند مسابقه را در مسیر صحیحی پیش می بردیم که این اتفاق رخ داد. کالوم هودسون اودوی در صحنه گل سوم بسیار خوب عمل کرد و دیدن گل های اینچنینی خوشحال کننده است. امروز بازی خوب و حملات پر تعدادی داشتیم و من خوشحالم، اما بازیکنانم باید با همین نگرش به کارشان ادامه دهند.

 

1564311

 

اشتباه کپا آریزابالاگا روی صحنه گل لوتون؟ ناراحت کننده است که بازیکن حریف درون محوطه صاحب موقعیت گلزنی شده و به سمت دروازه ما ضربه می زند. این موقعیت بسته به عملکرد کل تیم است.

 

از دست رفتن پنالتی تیمو ورنر؟ برای من ناراحت و ناامید هستم. تیمو ورنر هنگام حضور در میدان برای ما بازیکنی مفید است، اما وقتی اوضاع باب میل نباشد چنین اتفاقاتی نیز رخ می دهد.

 

عملکرد بیلی گیلمور؟ او امروز فوق العاده بازی کرد، هنگام تصاحب توپ راحت بود و منظم بازی کرد. با توجه به سن و سال بیلی گیلمور، مصدومیتی که سپری کرد و البته شرایطی که ما در هفته های اخیر داشتیم، دنبال فرصت مناسبی برای قرار دادن او در ترکیب بودم."

دیدگاه‌ها