کد خبر : 1733404 | 05 بهمن 1399 ساعت 21:11 | 13.5K بازدید | 3 دیدگاه

دی یونگ: بارسلونا در حال پیشرفت است

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا معتقد است این تیم اخیرا پیشرفت کرده است.

دی یونگ: بارسلونا در حال پیشرفت است

به گزارش "ورزش سه"، روزهای خوب بارسلونا در سال 2021 در رقابت های لالیگا ادامه دارد و این تیم امروز در غیبت لیونل مسی در خانه الچه با دو گل به برتری دست یافت. فرانکی دی یونگ که این دیدار موفق به گلزنی شده بود، در پایان این مسابقه مدعی شد حتی می تواند عملکردی بهتر از این هم داشته باشد.

 

1553554

 

فرانکی دی یونگ گفت: "در سال جدید پیشرفت کرده و در تمام بازی های خارج از خانه خود در لالیگا پیروز شده ایم. اگر مقابل تیمی مانند الچه پرس شدید نکنید بازی کردن برابر آنها دشوار است. ما خوب کار کردیم، بازی سختی بود و ما از کسب پیروزی خوشحال هستیم. بهتر بازی کردن فقط گلزنی و پاس گل نیست، اما البته از زدن گلهای اخیر و ارسال پاس گل خوشحالم. من فکر می کنم که بازیکنان بارسلونا از نظر ذهنی خوب در قطع اخیر در شرایط خوبی قرار گرفته اند و ما کم کم در حال طی روند رشد و پیشرفت هستیم. من نمی دانم که آیا نامزد کسب عنوان قهرمانی هستیم یا خیر. ما باید در بازی های پیروز شویم و در پایان خواهیم دید که کجای جدول قرار خواهیم داشت.

 

فرانکی دی یونگ در مورد گل خود و ضربه زدن روی خط دروازه گفت: "بله، بله، در لحظه آخر توانستم روی خط به توپ ضربه زده و آن را وارد دروازه کنم."

 

ریکی پویچ، بازیکن جوان بارسلونا و گلزن این تیم در بازی امروز نیز گفت: "در شرایط خوبی قرار داشته و در تلاش هستم تا از نظر فیزیکی قوی تر شوم. از کسب پیروزی، گلزنی و همکاری تیمی بسیار خوشحالم. او هنوز با بارسا گل نزده بود و این کمی سورئال است. همبازیانم به من تبریک گفته و در عین حال متعجب نیز شدند.

 

1565659

 

پدرم به من می گوید چیزی را دور نریز و من همه چیز را نگه می دارم، پس اولین گل خود در بارسا را نیز نگه خواهم داشت. ما قدم هایی رو به جلو برمی داریم و این پیروزی ها ما را به عنوان تیم قوی تر می کند. تردیدی نداریم که دیگر نمی توانیم شکست بخوریم. هیچ کس در ماه ژانویه قهرمان لیگ نشده است."

دیدگاه‌ها