کد خبر : 1733417 | 05 بهمن 1399 ساعت 22:23 | 52.6K بازدید | 4 دیدگاه

یونایتد ۳- ۲ لیورپول؛ امضای برونو پای حذف تیم کلوپ

منچستر یونایتد موفق شد در یک بازی زیبا با نتیجه 3-2 لیورپول را شکست داد و راهی مرحله بعدی FA CUP صعود کند‌.

یونایتد ۳- ۲ لیورپول؛ امضای برونو پای حذف تیم کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و لیورپول که چند روز پیش در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفته بودند، امشب یک مرتبه دیگر و این بار در دور چهارم FA CUP رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3-2 به سود شیاطین سرخ صعود پایان یافت.

 

منچستریونایتد کار را بهتر آغاز کرد و در لحظات ابتدایی می توانست توسط میسون گرینوود به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن در زاویه بسته توسط آلیسون بکر بازگردانده شد.

 

در ادامه لیورپول کار را به تعادل کشاند و در دقیقه 18 به گل اول دست یافت. محمد صلاح روی پاس روبرتو فیرمینو در مصافی تک به تک با دروازه منچستریونایتد با یک ضربه چیپ فوق‌العاده دین هندرسون را مغلوب کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1565692

 

 

منچستریونایتد خیلی زود توانست گل خورده را جبران کند. پاس فوق العاده مارکوس راشفورد باعث شد میسون گرینوود در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه لیورپول قرار گیرد و با یک ضربه فوق العاده نتیجه را به 1-1 تغییر دهد.

 

 

1565689

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی نیمه اول نزدیک می‌شد منچستریونایتد می توانست در دو مرحله به گل بعدی دست پیدا کند اما هر بار مدافعان لیورپول توپ را برگرداندند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 1-1 تمام شود.

 

منچستریونایتد در نیمه دوم کار را فوق العاده آغاز کرد و این بار مارکوس راشفورد موفق شد دروازه لیورپول را باز کند. ستاره انگلیسی روی پاس گرینوود و با یک ضربه بغل پای حرفه ای دروازه آلیسون بکر را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1565687

 

 

در دقیقه 58 لیورپول می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه جیمز میلنر در دهانه دروازه با بی‌دقتی به بیرون رفت.

 

چند لحظه بعد لیورپول توانست کار را به تساوی بکشاند. باز هم محمد صلاح بود که روی اشتباه مدافعان منچستر یونایتد دروازه این تیم را باز کرد تا کار 2-2 شود.

 

 

1565690

 

 

در دقیقه 78 منچستریونایتد در پشت محوطه جریمه لیورپول به یک ضربه آزاد دست یافت. برونو فرناندز که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود پشت توپ ایستاد و توانست با یک ضربه فوق العاده دروازه حریف را باز کند تا نتیجه 3-2 شود.

 

 

1565693

 

 

در دقیقه 89 منچستر یونایتد می‌توانست گل چهارم را هم وارد دروازه لیورپول کند اما ضربه سر ادینسون کاوانی با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در ادامه نیز حملات لیورپول نتیجه ای نداد تا بازی همان 3-2 تمام شود و منچستر یونایتد به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کند.

دیدگاه‌ها