کد خبر : 1733439 | 06 بهمن 1399 ساعت 09:35 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: هم‌بازی و مربی اوزیل بودن یک امتیاز بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از جدایی مسوت اوزیل از توپچی ها از دوران حضور این بازیکن در آرسنال با تحسین بسیار سخن گفت.

آرتتا: هم‌بازی و مربی اوزیل بودن یک امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، به رغم اینکه میکل آرتتا این فصل مسوت اوزیل را به طور کامل از ترکیب آرسنال کنار گذاشته بود، اما پس از پیوستن این ستاره به فنرباغچه از او با تحسین و ستایش سخن گفت.

اوزیل 32 ساله به عنوان بازیکن آزاد به فنرباغچه پیوست و پس از امضای قرارداد در روز گذشته با تیم ترکیه ای، به دوران تقریبا هشت ساله‌اش در لندن پایان داد.

به رغم حضور در 254 بازی و بردن چهار قهرمانی FA Cup از زمانی که از رئال مادرید به جمع توپچی ها پیوست، اوزیل این فصل برای آرسنال به میدان نرفت. آرتتا او را از ترکیب آرسنال به کلی کنار گذاشت و با نزدیک شدن به پایان قراردادش با این تیم در تابستان آتی، جدایی اوزیل از این تیم قطعی به نظر می رسید.

آرتتا که پیش از خداحافظی از فوتبال، برای سه سال در آرسنال با اوزیل هم بازی هم بوده، در سخنانی از تاثیری که اوزیل در طول این سال ها بر باشگاه گذاشته قدردانی و از این ستاره تمجید کرد.

 

1565728

 

میکل آرتتا گفت: "دستاوردهای مسوت در آرسنال بی چون و چراست. این امتیازی بود که توانستم کنار او بازی کنم و این اواخر مربی او باشم.

خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی در دوران حضورش در آرسنال شد. مسوت در طول این سالها قلب بسیاری از لحظات بزرگ در این باشگاه بود، از جمله آن بردها در فینال FA Cup.

این موفقیت ها همواره بخشی از تاریخ ما خواهند بود. ما از مسوت سپاسگزاریم و برای او بهترین ها را در فنرباغچه آرزو می کنیم."

دیدگاه‌ها