کد خبر : 1733464 | 06 بهمن 1399 ساعت 10:55 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

صالح‌حمیدزیچ

نگران تازه‌واردهای نیمکت‌نشین بایرن نیستم

حسن صالح حمیدزیچ می گوید که نگران نیمکت نشینی بازیکنان تازه وارد بایرن مونیخ نیست.

نگران تازه‌واردهای نیمکت‌نشین بایرن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، آن قدری که انتظار می رفته از بازیکنانی که تازه به این تیم اضافه شده اند در ترکیب بایرن استفاده نمی کند، اما حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، مشکلی در این کار نمی بیند.

 

هیچ یک از خریدهای جدید بایرن مونیخ به غیر از لروی سانه، در پیروزی 4-0 مقابل شالکه در ترکیب اصلی بایرن حاضر نبود، اتفاقی که در پیروزی‌های اخیر برابر آگسبورگ و فرایبورگ نیز رخ داد.

هانسی فلیک در ابتدای فصل بازی دادن به بونا سار و جمال موسیالا را امتحان کرد، اما جز این بیشتر بازیکنان جدید بایرن مونیخ چندان برای این تیم بازی نکرده اند.

اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مارک روکا و داگلاس کاستا در بیشتر اوقات روی نیمکت و یا روی سکو ها حضور داشته اند. پس از پیروزی قدرتمندانه 4-0 برابر شالکه، حسن صالح حمیدزیچ گفت که بابت استفاده نکردن فلیک از بازیکنان تازه وارد بایرن نگران نیست.

 

1565753

 

صالح حمیدزیچ در این باره گفت: "با فلیک همیشه با هم صحبت می کنیم، اما او راجع به ترکیب تیم برابر شالکه به من چیزی نگفته بود. پاوارد و هرناندز بازیکنانی هستند که قهرمان جهان شده اند و روی نیمکت تیم ما می نشینند. کومان اینجاست، تولیسو هم یک بازیکن قهرمان جهان دیگر است.موسیالا یکی از بزرگترین استعدادها است، تانگوی نیانزو هم همینطور. من بابت تیم نگران نیستم."

 

نیانزو البته با افت پس از مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و اوضاع متفاوتی با دیگر بازیکنان جدید بایرن مونیخ دارد. زمان خواهد برد تا او بتواند دوباره به آمادگی لازم برسد تا بتواند در ترکیب تیم حاضر باشد. در بازی برابر شالکه، صالح حمیدزیچ مثل همیشه روی نیمکت این تیم در کنار فلیک نشسته بود و پاوارد، کاستا، چوپوموتینگ، لوکاس هرناندز، روکا، کینگزلی کومان، موسیالا و الکساندر نوبل نیز بازیکنان ذخیره بایرن روی نیمکت بودند:"این واقعا امتیاز ویژه ای است که حداقل یک جفت بازیکن قهرمان جهان را روی نیمکت داشته باشی و وقتی چنان کیفیتی در بازیکنان ذخیره تیم در دسترس باشد، برای بازیکنان تازه وارد به دست آوردن شانس بازی، بیش از پیش سخت می شود."

حذف بایرن از جام حذفی نیز کمک چندانی به نیمکت نشینان بایرن برای پیدا کردن شانس بازی نیم کند و به نظر نمی رسد که در مرحله حذفی چمپیونزلیگ نیز فرصت به میدان رفتن را داشته باشند.

در حال حاضر بهترین فرصت تازه واردهای بایرن برای به زمین رفتن، وقتی است که این تیم قاطعانه از حریف جلو افتاده باشد.

دیدگاه‌ها