کد خبر : 1733468 | 06 بهمن 1399 ساعت 11:20 | 27.8K بازدید | 3 دیدگاه

حربه عجیب رابرتسون برای گل نخوردن لیورپول (عکس)

میسون گرینوود در بازی دیشب منچستریونایتد برابر لیورپول موفق شد با حفظ خونسردی برابر فریادهای اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، به گل برسد.

حربه عجیب رابرتسون برای گل نخوردن لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرینوود، ستاره 19 منچستریونایتد، توانست به رغم فریاد بلند مدافع لیورپول در گوشش، خونسردی و تمرکز خود را حفظ کرده و به یک گل ارزشمند برابر این تیم دست یابد.

 

گرینوود پاس درخشان مارکوس راشفورد را در دقیقه 26 تبدیل به گل اول و تساوی بخش شیاطین سرخ در اولدترافورد کرد.

دید عالی مارکوس راشفورد به او اجازه داد تا با پاسی مورب گرینوود را صاحب توپ کند و از پرش ناامیدانه جیمز میلنر، مدافع لیورپول، نیز کاری برنیامد.

پس از کنترل پاس فوق العاده راشفورد با سینه، گرینوود مجبور شد در برابر نعره بلند رابرتسون مدافع عقب کشیده لیورپول و کاپیتان تیم ملی اسکاتلند، ایستادگی کند!

 

1565757

 

رابرتسون سعی داشت تا با فریاد کشیدن در گوش گرینوود تمرکز او را به هم ریخته و او را وادار به اشتباه کند.

با توجه به غیبت هواداران در ورزشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، این کلک اندرسون و نعره بسیار بلندش به خوبی در پخش تلویزیونی به گوش بینندگان رسید.

گرینوود اما موفق شد با حفظ خونسردی و تمرکز در برابر مدافع لیورپول، اولین گل یونایتد در این بازی را به ثمر رسانده و در شادی پس از گل جلوی دوربین های تلویزیونی برای هواداران خانه نشین شیاطین سرخ دست تکان داد.

 

1565761

 

گرینوود پس از مسابقه عکسی از خود پس از گلزنی را در توییتر منتشر کرد و نوشت: "سلام هوادارهای یونایتد. امیدوارم از این لذت برده باشید."

 

ستاره جوان منچستریونایتد موفق شد در برد شیرین 3-2 این تیم برابر رقیب دیرینه، پیش از اینکه در دقیقه 66 تعویض شود، یک پاس گل نیز به راشفورد بدهد و لطف هم تیمی اش را جبران کند.

دیدگاه‌ها