کد خبر : 1733477 | 06 بهمن 1399 ساعت 11:39 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع لمپارد از کپا: او دروازه‌بان خوبی است

کپا آریسابالاگا، دروازه بان چلسی، پس از اشتباه در پیروزی 3-1 این تیم برابر لوتون، بار دیگر در مرکز توجه قرار گرفت.

دفاع لمپارد از کپا: او دروازه‌بان خوبی است

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پس از اشتباه فاحش کپا در دیدار برابر لوتون، از دروازه بان تیم خود دفاع کرد. کپا با اشتباه در دیدار برابر تیم  لوتون در چارچوب رقابت های FA Cup، نتوانست دروازه خود را برابر جوردن کلارک، بازیکن لوتون، حفظ کند و یک گل دریافت کرد.

توپ به نظر می رسید که کاملا مستقیم به سمت کپا می رود و این دروازه بان اسپانیایی کافی بود تا با دست راست و به آسانی توپ را بگیرد. اما کپا از پس این کار برنیامد و اجازه داد تا با 2-1 شدن نتیجه، لوتون به بازی بازگردد.

هر چند بسیاری عقیده دارند که بار دیگر ثابت شد که چلسی بی جهت 80 میلیون یورو برای کپا هزینه کرده است، اما فرانک لمپارد حاضر نشد از دروازه بان تیم خود انتقاد کند و در عوض انتقادها را متوجه خط دفاع چلسی کرد.

 

1565771

 

لمپارد گفت: " از سوی دیگر کپا چندین موقعیت خیلی خوب را در نیمه دوم گرفت تا مطمئن باشیم بازی 2-2 نمی شود. خیلی آسان است که به آن صحنه گیر بدهیم. کپا این اواخر مرتب بازی نکرده، او آمد و خوب تمرین کرد و دروازه بان خوبی است و من این را راجع به او قطعا قبول دارم.

من از این ناراحت هستم که ما اجازه دادیم یک بازیکن حریف در فضای خالی در محوطه جریمه ما بایستد و بتواند شوت بزند، در حالی که آنها واقعا نباید چنین فرصتی داشته باشند.

فکر می کنم آن یک لحظه غفلت کلی در تیم بود که ما همه از برد 2-0 راضی بودیم، که در واقع کافی نبود."

 

1565772

 

جیمی فلوید هسلبنک، مهاجم سابق چلسی، با انتقاد از عملکرد کپا در آن صحنه گفت: "به نظر من باید آن توپ رامی گرفت. خیلی متاسفم و لی به نظر من او به اندازه کافی توپ و بازیکن را دیده بود. یک بازیکن در آن موقعیت چه می کند؟ به توپ ضربه می زند!

هر بار که او در دروازه چلسی می ایستد، می داند که تحت فشار است چرا که همه دارند به خاطر عملکردش در سال پیش و مدلی که این فصل را استارت زد، به او نگاه می کنند. این به وضوح به او کمک نمی کند.

اگر به بقیه دروازه بانان تیم های بزرگ لیگ برتر نگاه کنید، آنها این توپ را می گرفتند. این سطح او را نشان می دهد و مشکل همین است."

دیدگاه‌ها