کد خبر : 1733481 | 06 بهمن 1399 ساعت 14:01 | 205.1K بازدید | 28 دیدگاه

شیری و حسینی مدافعان وسط یحیی شدند!

ترکیب پرسپولیس برابر آلومینیوم مشخص شد

یحیی با دو تغییر جالب توجه ترکیب تیمش را برابر آلومینیوم اراک قرار داده است؛ احسان حسینی و مهدی شیری مدافعان میانی این شدند!

ترکیب پرسپولیس برابر آلومینیوم مشخص شد

 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با مصدومیت سیدجلال حسینی و محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان علامت سوال چند روز اخیر این تیم مربوط به جانشین این دو در ترکیب اصلی بود، یحیی تصمیم نهایی خود را گرفت و از احسان حسینی و مهدی شیری در قلب دفاعی سود برده است.

در درون دروازه همانند دیدارهای اخیر این فصل، حامد لک درون دروازه قرار گرفته است و اینبار برابر آلومینیوم اراک و در غیاب دو مدافع تاثیرگذار تیم کار سخت‌تری پیش رو خواهد داشت.

 

با مصدومیت سیدجلال حسینی، احسان حسینی 22 ساله برای هشتمین بار در ترکیب سرخ‌ها قرار خواهد گرفت و اینبار شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده است. در کنار او نیز مهدی شیری بار دیگر در بازگشت به ترکیب اصلی در قلب دفاعی حاضر خواهد شد! سعید آقایی در سمت چپ دفاعی و سیامک نعمتی نیز در سمت راست حاضر خواهد شد تا اینچنین ترکیب خط دفاعی سرخ‌ها با تغییرات جالب توجه برابر حریف قرار گیرد.

 

در خط میانی نیز کمال کامیابی نیا بار دیگر میلاد سرلک را در کنار خود خواهد دید و البته اینبار یحیی گل محمدی به یکی از دو در جریان بازی این ماموریت را داده تا با فاصله کمتری نسبت به خط دفاعی، به پوشش آن پرداخته تا خلا تجربه و استرس را پوشش دهند.

احمد نوراللهی اینبار باز بازوبند کاپیتانی و در پست جدید خود در هفته‌های اخیر در ترکیب اصلی قرار گرفته و در سمت مقابل نیز وظیفه بازیسازی برعهده احسان پهلوان قرار داده شده است.

 

مهدی عبدی و وحید امیری نیز دو مهاجم پرسپولیس در این جدال برای دستیابی به دروازه آلومینیوم اراک خواهند بود.

 

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک
 احسان حسینی
مهدی شیری
 سیامک نعمتی
 سعید آقایی
 میلاد سرلک
 کمال کامیابی‌نیا
 احسان پهلوان
 احمد نوراللهی
 وحید امیری
مهدی عبدی

 

1565843

دیدگاه‌ها