کد خبر : 1733521 | 06 بهمن 1399 ساعت 14:20 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترین تفاوت لیورپول و منچستریونایتد از نگاه اوون

مایکل اوون لیورپول را تیمی فاقد اعتماد به نفس لازم می داند.

بزرگترین تفاوت لیورپول و منچستریونایتد از نگاه اوون

به گزارش "ورزش سه"، لیورپوز شب گذشته در دور چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس در اولدترافورد با نتیجه 3-2 مغلوب دشمن قدیمی خود منچستریونایتد شد. به این ترتیب لیورپول در هفت بازی اخیر خود تنها یک برد برابر پالاس کسب کرده است.

تنها نکته امیدوارکننده لیورپول، گلزنی مجدد این تیم بود. قرمزها در 4 بازی متوالی نتوانسته بودند دروازه حریفان را باز کنند اما محمد صلاح شب گذشته توانست دبل کند. شرایط یونایتد متفاوت است و این تیم در 5 بازی قبلی خود 4 برد کسب کرده است.

 

 

1565758

 

 

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول که مدتی برای یونایتد هم بازی کرد، در مورد تفاوت این دو باشگاه در مقطع فعلی گفت:« تنها تفاوت کنونی با یونایتد در قضیه اعتماد به نفس است. یونایتد تیمی مطمئن تر از لیورپول نشان می دهد و به عنوان یک هوادار لیورپول باید بگویم که نتیجه نهایی ناامیدکننده بود. اینکه تیم پس از 4 بازی توانست گلزنی کند، تنها نکته روشن مسابقه بود.

فکر می کنم صلاح هم با وجود زدن دو گل اصلا خوشحال نباشد چون گل هایش کمکی به تیم نکرد. در سوی دیگر برونو فرناندز به عنوان یار تعویضی به زمین امد و روند مسابقه را عوض کرد. برونو یک بازیکن تعویضی نیست ولی در بازی دیشب به زمین آمد و تیمش را با یک ضربه کاشته برنده کرد. او این خصیصه را دارد تا نتیجه هر دیداری را تعیین کند.»

 

 

1565735

 

 

اوون در مورد اشتباهات ریس ویلیماز در خط دفاعی لیورپول و لزوم جذب یک مدافع از سوی قرمزها گفت:« ویلیامز جوان است و اشتباهاتی داشت. کلوپ تصمیم گرفت او را در خط دفاع قرار دهد و عملا تیم در بازی های گذشته و در غیاب مدافعان میانی اصلی که مصدوم هستند، از هافبک ها استفاده کرده بود. فابینیو هم یک هافبک است ولی برابر یونایتد او در دفاع کار کرد.

کلوپ بارها گفته است که به مدافع نیاز دارد ولی تصمیم گیرنده اصلی، مالکان باشگاه هستند. می گویند در باشگاه پول برای جذب بازیکن جدید نیست ولی بدون مدافع، لیورپول در خط دفاع آسیب پذیر است و نتایج بد، باعث دور شدن تیم از سهمیه و طبعا کاهش پیدا کردن قدرت مالی باشگاه خواهد شد. امیدوارم در هفته های آتی یکی دو بازیکن مصدوم شرایط بازی را پیدا کنند.»

 

دیدگاه‌ها