کد خبر : 1733528 | 06 بهمن 1399 ساعت 14:55 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

سوارز میرامونته:

این بارسلونا به تیمی مرده شباهت دارد

اسطوره بارسا و فوتبال اسپانیا از شیوه بازی این تیم برابر الچه راضی نبود.

این بارسلونا به تیمی مرده شباهت دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در یک بازی نه چندان جذاب توانست در زمین الچه با دو گل برنده شود. این چهارمین برد متوالی بارسا در لالیگا بود. آبی اناری ها به این ترتیب توانستند فاصله سه امتیازی با رئال را حفظ کرده و در رده سوم لالیگا قرار بگیرند.

بارسا نمایش خوبی نداشت اما برای این تیم پیروزی مهمتر از هر اتفاقی بود و گل های ریکی پویج و فرانکی دی یونگ در نهایت تثیبت کننده برد کاتالان ها شدند.

 

 

1565838

 

 

لوئیس سوارز میرامونته بازیکن سابق بارسا و تنها برنده اسپانیایی توپ طلا، پس از بازی بارسا و الچه به کادنا سر گفت:« بارسا به تیمی مرده شباهت دارد و تنها باید منتظر بود تا این وضعیت تغییر کند. سه بازی متوالی 120 دقیقه ای که در آخری برابر کورنیا در کوپا دل ری خودش مقصر این قضیه بود، باعث خستگی مضاعف تیم شده است. در مورد بازی نمی توان چیز خاصی گفت جز اینکه دو گل زد و برنده شد. همین.»

 

 

1565659

 

 

ریکی پویج نیمکت نشین:« رونالد کومان مربی و تصمیم گیرنده اصلی است و بازیکنان را بر اساس تاکتیک هایش در زمین قرار می دهد. پویج کیفیت لازم را دارد ولی باید تمرکزش را فقط روی فوتبال بگذارد. او جوان و جاه طلب است و معتقدم شخصیت لازم را هم دارد ولی حیف است از این فرصت نتواند استفاده کند. وقتی تیم مصدومان زیادی دارد، امثال پویج باید خودی نشان دهند.»

 

دیدگاه‌ها