کد خبر : 1733545 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:12 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین بوشهر 0 رایکا بابل 0

لیگ یک / دوئل کمالوند و دست نشان برنده نداشت

تقابل شاگردان دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران در بوشهر برنده نداشت تا همچنان شاهینی‌ها در میانه‌های جدول حضور داشته باشند و رایکا فرصت صعود به رتبه‌های بالای جدول را از دست بدهد.

لیگ یک / دوئل کمالوند و دست نشان برنده نداشت

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی و سقوط به میانه‌های جدول، شاگردان فراز کمالوند امیدوار به آن بودند تا بتوانند مجددا روند پیروزی‌های خود را از دیدار خانگی مقابل رایکا آغاز کنند؛ از سوی دیگر، رایکایی‌ها با هدایت نادر دست نشان در هفته‌های گذشته خود را در قامت یک مدعی نشان داده بودند و به دنبال آن بودند تا به اوج گیری خود در جدول ادامه دهند و با پیروزی در بوشهر خود را به جمع چهار تیم برتر جدول رسانند.

 

اما تقابل تفکرات این دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران برنده‌ای نداشت و کار با تقسیم امتیازات خاتمه یافت؛ تساوی که باعث شد تا شاهین بوشهر در جایگاه دوازدهم جدول باقی بماند و برای ششمین بازی پیاپی در کسب برد ناکام بماند. در طرف مقابل هم رایکا با این تساوی خود را در ترافیک مدعیان حفظ کرد اما فرصت عالی پرواز به جایگاه چهارم جدول را از دست داد و احتمالا حداقل یک پله در جدول سقوط خواهد کرد تا هفته یازدهم را دور از جایگاه هفتم به پایان ببرد.

 

یکی از حواشی عجیب این مسابقه این بود که کاروان تیم رایکا بابل با درب بسته در هنگام ورود به ورزشگاه مواجه شد؛ گویا مسئولان ورزشگاه میزبان، پس از وارد شدن تیم شاهین بوشهر به داخل ورزشگاه درب اصلی ورزشگاه را قفل کرده بودند که همین اتفاق باعث تاخیر در آغاز مسابقه دو تیم شد.

دیدگاه‌ها