کد خبر : 1733564 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:42 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

دوری سه هفته‌ای کنعانی‌زادگان در ترکیب پرسپولیس

مدافع محروم پرسپولیس در حاشیه دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک، مدعی شد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم طی دو بازی آتی نیز نخواهد بود.

دوری سه هفته‌ای کنعانی‌زادگان در ترکیب پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسین کنعانی زادگان که در دیدار برابر آلومینیوم به دلیل محرومیت غایب است، در جریان این بازی طی صحبتی که با برنامه فوتبال برتر داشت با دفاع از مدافع جوان تیمش از بدشانسی سرخپوشان برای دریافت دو گل مقابل حریف گفت: وقتی تیمی گل می‌خورد مخصوصا پرسپولیس نمی‌توان گفت شخص خاصی مقصر است. وقتی هم گل میزنیم همه خوب بودیم که گل زدیم. آقا یحیی دستش خالی است و با اتفاقاتی که افتاد و مصدومیت‌هایی که رخ داد متاسفانه یک اتفاقی داخل بازی افتاد که کسی فکرش را هم نمی‌کرد از روی ضربه ایستگاهی دو گل بخوریم. امیدوارم  با توجه به توان بازیکنانمان در نیمه دوم بهتر کار کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

 

کنعانی زادگان در مورد مصدومیت خود و سید جلال حسینی گفت: آقا سید که فکر کنم از من جلوتر باشند چون کمتر آسیب دیده اند و روی نیمکت هم هستند و اگر آقا یحیی بخواهد می تواند بازی کند اما درد کوچکی دارند به همین دلیل ریسک نکردن و از او در این بازی استفاده نکردند. یک مقدار پارگی همسترینگ من بیشتر بوده و فیزیوتراپی و آب درمانی انجام دادم و اگر خدا بخواهد دو یا سه هفته دیگر می توانم بازی کنم. صد در صد یکی دو هفته پیش رو  به بازی ها نمی‌رسم اما سعی و تلاشم این است که زودتر برگردم و به تیم کمک کنم.

وی ادامه داد: ما جوانان خیلی خوبی داریم و ما با 8 بازیکن بزرگسال به فینال آسیا رفتیم. این جوانان آینده پرسپولیس هستند و اگر این بازیکنان جوان بمانند در آینده خط دفاع تیم را می سازند.

 

 مدافع پرسپولیس در مورد محمد انصاری دیگر مدافع این تیم گفت : یک ماهی می شود که محمد انصاری در تمرینات حضور دارد و من هم این مصدومیت را داشتم و فکر کنم که برای بار دوم است که چنین مصدومیتی دارد. او الان باید حدود 10 ماه دور باشد  برای همین با توجه به وضعیت او ریسک نکردند.  امیدوارم که محمد  به زودی در ترکیب قرار بگیرد و به تیم کمک بکند.

کنعانی زادگان در خصوص نتیجه بازی گفت:  امیدوارم که سه بر دو برنده بازی شویم.

دیدگاه‌ها