کد خبر : 1733598 | 06 بهمن 1399 ساعت 18:31 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

گلی که زدم، نتیجه زحمات بچه‌ها بود

پاکدل: شکست پرسپولیس برای آلومینیوم افتخار است

مهاجم تیم آلومینیوم اراک می‌گوید لطف خدا شامل حالش شده و ضربات را گل می‌کند.

پاکدل: شکست پرسپولیس برای آلومینیوم افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر درباره گلی که به ثمر رساند بیان کرد: این خواست خدا بود که پیروز شویم و من هم گل بزنم. همیشه خداوند لطفش شامل من می‌شود. این را به فال نیک می‌گیرم که جواب زحماتم را خدا به من می‌دهد و همیشه او را شکر می‌کنم.


وی ادامه داد: برد امروز نتیجه کار گروهی و همدلی و غیرت بچه ها است. همه پشت هم هستیم و خوب بازی می‌کنیم و من هم به عنوان مهاجم زحمات آنها را به ثمر می‌نشانم. خداراشکر که این اتفاق افتاد و باعث شد تیم خوب پرسپولیس را شکست بدهیم.


مهاجم آلومینیوم همچنین گفت:پرسپولیس تیمی نیست که بگوییم ضعیف است. این تیم باخت نداشت و نام بزرگی هم دارد. شکست دادن این تیم برای آلومینیوم اراک یک افتخار است و بابت برد خداراشکر می‌کنم.


پاکدل با اشاره به نقش هواداران و حمایت های آنها تاکید کرد: مردم اراک و هواداران به من لطف دارند. دست تک تک آنها را می‌بوسم و از آنها ممنونم که تیم و من را حمایت می‌کنند.


وی درباره گلی که به زیبایی وارد دروازه لک کرد، گفت: ما روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم. سانتر وقتی خوب باشد، می‌شود ضربه خوب زد. امید خوب سانتر کرد و من هم ضربه سر زدم.


پاکدل درباره احتمال جدایی اش از آلومینیوم در نیم فصل افزود: تا نیم فصل باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها