کد خبر : 1733608 | 06 بهمن 1399 ساعت 19:16 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش گواردیولا به اخراج لمپارد از چلسی

پپ گواردیولا در مورد اخراج فرانک لمپارد از چلسی صحبت کرده است.

واکنش گواردیولا به اخراج لمپارد از چلسی

به گزارش "ورزش سه"، امروز ظهر باشگاه چلسی بالاخره رسما خبر اخراج فرانک لمپارد را مخابره کرد و سرمربی انگلیسی و جوان چلسی از این تیم جدا شد. در آستانه دیدار منچسترسیتی مقابل وست بروم، پپ گواردیولا مدعی شد اگر یک سرمربی نتیجه نگیرد مدیران تصمیم به اخراج او خواهند گرفت.

 

اخراج فرانک لمپارد: "همه سرمربیان به زمان نیاز دارند، اما من تصمیم مدیران چلسی را قضاوت نمی کنم، زیرا در این باشگاه حضور ندارم. باید به همه تصمیمات احترام گذاشت. بعضی اوقات روزنامه نگاران از باشگاه ها می خواهند که صبر داشته باشند، اما خود روزنامه نگاران حوصله ندارند. دنیای ما اینگونه است و باید سعی کنیم تا آنجا که ممکن است برنده شویم و اگر این اتفاق رخ ندهد زمان جدایی می رسد.

 

1565963

 

سرمربیان به زمان نیاز دارند تا آنچه را که باور داشته انجام دهند و اجازه دهید بازیکنان نیز به این اعتقاد برسند. این اتفاق در برخی نقاط در سراسر جهان رخ می دهد، زیرا همه سریع نتیجه می خواهند و در ماه نوامبر به جای ژانویه یا در ژانویه به جای ماه می خواهان قهرمانی در لیگ برتر هستند."

 

رویارویی با وست بروم و سم آلاردایس: "او نیز مثل همه نتایج خوب و بدی داشته است. قبول هدایت یک تیم در طول فصل کار آسانی نیست، اما آلاردایس در برابر ولوز، لیورپول و دیگر تیم ها نتایج خوبی گرفته است. وست بروم در خانه ما مساوی کرد و برابر چلسی نیز به تساوی رسید. وقتی همه معتقدند کار تمام شده، سام آلاردایس هدایت تیمی را بر عهده گرفته و به نتایج دلخواه نیز می رسد، پس او یک نابغه است. وقتی یک بار، دو بار یا سه بار این اتفاق رخ دهد شما نمی توانید بگویید آلاردایس خوش شانس است، زیرا او این کار را چندین بار انجام داده است. فرصت زیادی پس از بازی سخت مقابل چلتنهام نداشتیم، اما تمرین امروز واقعا خوب بود و ما برای بازی فردا برابر وست برومویچ خوش بین هستیم."

دیدگاه‌ها