کد خبر : 1733623 | 06 بهمن 1399 ساعت 20:13 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

راه را برای کادرفنی جوان هموار می کنم

بوی خداحافظی بعد از المپیک در صحبت‌های بنا

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفته بعد از المپیک توکیو ترجیح می دهد دیگر سرمربی نباشد.

بوی خداحافظی بعد از المپیک در صحبت‌های بنا

به گزارش "ورزش سه"، محمد بنا، سرمربی 62 ساله تیم ملی کشتی فرنگی که در صورت هدایت ملی پوشان در المپیک توکیو برای چندمین دوره متوالی حضور در این رویداد را تجربه می‌کند، اخیرا در مصاحبه ای درباره آینده خود و برنامه های بعد از المپیک به شکلی خبر از خداحافظی خود داده است.


آقای خاص کشتی فرنگی ایران که در دو سال اخیر بار دیگر به تیم ملی بازگشته، چند باری در صحبت‌هایش از برنامه ریزی برای المپیک 2024 خبر داده بود، اما گویا قرار نیست به عنوان سرمربی به کار خود بعد از المپیک توکیو ادامه دهد.


بنا در مصاحبه خود به ایسنا گفته: « تمرکز اصلی ما بر روی المپیک و اوزان المپیکی است اما دو ماه پس از المپیک، رقابت های قهرمانی جهان برگزار می شود و باید به فکر پس از المپیک نیز باشیم. هر چند بعد از المپیک سعی می‌کنم با فدراسیون صحبت کنم تا کادر فنی جوان هدایت تیم ملی را بدست بگیرد و من هم اگر خواستند در حد توان به تیم ملی مشاوره بدهم، اما باید راه را برای کادر جوان بعدی مهیا کنیم. تمرکز من بر روی موفقیت در المپیک توکیو است و کادر فنی بعدی درباره رقابت های قهرمانی جهان تصمیم می گیرد.»


سرمربی باتجربه تیم ملی کشتی فرنگی به صورت علنی از المپیک توکیو به عنوان ایستگاه پایانی کار خود به عنوان سرمربی خبر داده و ادعا کرده که راه را برای حضور جوانان در راس کادرفنی هموار می کند.


باید دید المپیک توکیو در تابستان 2021 برگزار می شود یا خیر و بعد منتظر تصمیم محمد بنا با توجه به نتایجی که شاگردانش در این رویداد می گیرند، باشیم.

دیدگاه‌ها