کد خبر : 1733626 | 06 بهمن 1399 ساعت 20:37 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

رایان گیگز:

برونو فرناندز با کانتونا مقایسه می شود

رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد برونو فرناندز را با اریک کانتونا مقایسه کرده است.

برونو فرناندز با کانتونا مقایسه می شود

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز که دیشب به زیبایی گل برتری منچستریونایتد مقابل لیورپول را به ثمر رساند، در یک سال اخیر ستاره شیاطین سرخ و مهم ترین عامل تبدیل شدن آنها به مدعی فعلی بوده است. رایان گیگز مدعی شد برونو فرناندز بازیکنی ذاتا برنده بوده و تلاش می کنند به هر ترتیبی تیمش را به سمت کسب پیروزی رهبری کند.

 

1565736

 

رایان گیگز گفت: "وقتی ما در فصل 96-1995 موفق به فتح جام حذفی انگلیس شدیم، این اریک کانتونا بود که در بیشتر رقابت ها سرنوشت بازی های یونایتد را رقم می زد. برونو فرناندز نیز در این یک سال بدون شک تاثیر زیادی بر عملکرد یونایتد داشته است. مقایسه هایی بین اریک و تاثیری که او داشته با برونو فرناندز انجام شده است. البته به نظر من نه تنها خود برونو یک بازیکن باکیفیت است، بلکه تمام بازیکنان کنار او نیز با حضور این بازیکن بهتر بازی می کنند.

 

با تماشای بازی برونو فرناندز متوجه می شوید او ذاتا یک بازیکن برنده است. وقتی اوضاع درست پیش نمی رود، او با بازیکنان دیگر و داور صحبت کرده، مدام غر می زند و می خواهد تحت هر شرایطی در آن دیدار برنده شود. برونو از زمان انتقال به اولدترافورد الهام بخش دیگر بازیکنان بوده است. او باید این روند را برای رسیدن به جام و فتح عناوین قهرمانی در بازی های بزرگ نیز انجام دهد."

دیدگاه‌ها