کد خبر : 1733635 | 06 بهمن 1399 ساعت 21:26 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر سرنوشت ستاره چلسی با انتخاب احتمالی توخل

انتخاب احتمالی توماس توخل به عنوان سرمربی چلسی می تواند سرنوشت رودیگر، مدافع آلمانی این تیم را هم تغییر دهد.

تغییر سرنوشت ستاره چلسی با انتخاب احتمالی توخل

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در نقل و انتقالات تابستانی ریخت و پاش زیادی انجام داد و از این حیث فعال ترین تیم در بین تمام باشگاه های بزرگ اروپایی بود. همین موضوع باعث شد که انتظار برود آبی های لندن مدعی شماره یک قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس باشند.

 

با وجود تمام انتظارات از تیم فرانک لمپارد، چلسی هرگز نتوانسته در هفته‌های گذشته نتایج خوبی به دست آورد و همین موضوع نیز باعث شد که ساعاتی پیش باشگاه لندنی به شکل رسمی قطع همکاری خود با لمپارد را اعلام کند. از طرفی گفته می‌شود که توماس توخل سرمربی بعدی آبی های لندن خواهد بود و تمام توافقات لازم برای حضور این آلمانی در استمفوردبریج صورت گرفته است.

 

 

1530216

 

 

می توان گفت که این انتخاب احتمالی خبر خوبی برای مدافع آلمانی چلسی یعنی آنتونی رودیگر خواهد بود. رودیگر طی ماه های گذشته به یک نیمکت نشین محض زیر نظر فرانک لمپارد تبدیل شده بود و حتی گفته شد که او در آستانه جدایی از چلسی قرار گرفته است. همچنین بارها شایعاتی پیرامون علاقه توماس توخل برای همکاری با این بازیکن در پاری سن ژرمن به گوش رسید؛ اتفاقی که با توجه به برکناری تو خیلی از هدایت PSG رخ نداد اما سرمربیگری این آلمانی در چلسی می تواند باعث شود که این دو نفر در لندن با یکدیگر همکاری داشته باشند و به نوعی جدایی رودیگر از جمع آبی ها نیز منتفی به نظر برسد.

دیدگاه‌ها