کد خبر : 1733637 | 06 بهمن 1399 ساعت 21:37 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه تاریخی یونایتد در مورد فن دایک

منچستریونایتد به جای ویرژیل فن دایک، ویکتور لیندلوف سوئدی را به خدمت گرفته است.

اشتباه تاریخی یونایتد در مورد فن دایک


به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در دوران حضور در اولدترافورد بارها تقاضای جذب مدافعان جدید برای ترمیم خط دفاعی تیمش را داشت، اما در نهایت بازیکنانی چون ویکتور لیندلوف و اریک بایی راهی این تیم شدند. حالا چارلی آستین، مهاجم فعلی کویینز رنجرز پارک و سابق ساوتهمپتون فاش کرد منچستر یونایتد در تابستان 2017 به جای ویرژیل فن دایک، ویکتور لیندلوف را به خدمت گرفته و شانس جذب مدافع بزرگ و هلندی را به راحتی از دست داده است.

 

1565994

 

چارلی آستین گفت: "من به یاد می آورم که در اواخر دوران حرفه ای فن دایک در ساوتهمپتون، من و او در دیداری خارج از خانه در مقابل چلسی روی نیمکت نشسته بودیم. من همان موقع به فن دایک گفتم که آیا شایعات اخیر حقیقت دارد و منچستریونایتد برای جذب تو وارد عمل شده است؟ یونایتد باشگاه بزرگی در فوتبال انگلیس محسوب می شود.

 

اما فن دایک در پاسخ مدعی شد در فصل تابستان گذشته قرار بود یکی بین من یا ویکتور لیندلوف راهی اولدترافورد شود و آنها لیندلوف را انتخاب کردند و البته هیچ کس این موضوع را نمی داند. من باور نمی کردم چنین اتفاقی رخ داده است. اما متوجه شدم در تابستان مذاکراتی بین یونایتد و فن دایک صورت گرفته، اما در نهایت یونایتد تصمیم به جذب ویکتور لیندلوف گرفته است."

دیدگاه‌ها