کد خبر : 1733639 | 06 بهمن 1399 ساعت 21:49 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و اینتر بر سر اشرف توافق کردند

رئال مادرید و اینتر در مورد پرداخت رقم انتقال اشرف حکیمی به توافق رسیده اند.

رئال مادرید و اینتر بر سر اشرف توافق کردند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی در مورد عدم توافق دو باشگاه رئال مادرید و اینتر در مورد نحوه پرداخت پول انتقال اشرف حکیمی و حتی امکان ملغی شدن این انتقال شنیده شده بود. البته مدیران باشگاه رئال مادرید خیلی زود و با انتشار بیانیه ای این خبر را تکذیب کرده و مدعی شدند رابطه ای دوستانه و توام با احترام با همتای ایتالیایی خود دارند.

 

1565996

 

همچنین امروز نشریه کالچومرکاتو فاش کرد بر خلاف نگرانی هواداران اینتر، مدیران این تیم اینتر این مسئله را حل و فصل کرده و با رئال مادرید به توافق رسیده اند. مدیران باشگاه ایتالیایی پیش از این به اطلاع سران رئال مادرید رسانده بودند که پرداخت قسط بعدی به تاریخ 30 مارچ موکول خواهد شد و مدیران لوس بلانکوس نیز این درخواست اینتر را قبول کرده بودند. در واقع طرفین از قبل برای تاخیر پرداخت به توافق رسیده بودند و شایعات اخیر مبنی بر اختلاف بین رئال و اینتر بی اساس بوده است.

 

رئال مادرید اطمینان دارد که پرداخت رقم انتقال اشرف حکیمی در نهایت به طور کامل انجام می شود و با تاخیر ایجاد شده نیز مشکلی ندارد. مدافع مراکشی خیلی زود به مهره مهمی در ترکیب نراتزوری تبدیل شده و در این فصل در 25 دیدار برای اینتر در همه مسابقات شش گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل نیز داده است

دیدگاه‌ها