کد خبر : 1733642 | 06 بهمن 1399 ساعت 22:20 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: در قرعه کشی کوپا ایتالیا بد شانس بوده ایم

استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید تیمش در قرعه کشی رقابت های کوپا ایتالیا بد شانس بوده اما تیمش برای قهرمانی باید حریفی را شکست دهد.

پیولی: در قرعه کشی کوپا ایتالیا بد شانس بوده ایم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در بازی ابتدایی هفته خود شکست غیرمنتظره ای را متحمل شد و در یک بازی کاملاً یک طرفه با سه گل از آتالانتا شکست خورد. شاگردان استفانو پیولی فردا شب در چهارچوب رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف تیم همشهری یعنی میلان خواهند رفت؛ مسابقه ای که پیروزی در آن می‌تواند تا حدود زیادی شکست ابتدای هفته را برای آنها به فراموشی بسپارد.

 

 

1565432

 

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان پیش از بازی فردای تیمش مقابل اینتر گفت: " کوپا ایتالیا یک رقابت متفاوت است که پذیرش شکست ناگهانی در آن چه در 90 دقیقه و چه در 120 دقیقه آسان تر است. این یک رقابت متفاوت است که ما واقعاً به آن اهمیت می‌دهیم اما داستان لیگ فرق می‌کند.

 

دربی بعدی ماه آینده خواهد بود و قبل از آن بازی های مهم دیگری نیز خواهیم داشت. این مسابقه یک چهارم نهایی بسیار مهم است و ما باید به بهترین شکل ممکن برای آن آماده شویم."

 

 

1566001

 

 

پیولی در ادامه گفت: "با هدف قهرمانی در کوپا ایتالیا در این رقابت ها حاضر شده ایم. با این حال کمی در قرعه کشی این مسابقات بدشانس بوده‌ایم چرا که با حریفان دشواری روبرو شدیم اما اگر می‌خواهید قهرمان کوپا شوید باید هر حریفی را شکست دهید."

 

استفانو پیولی همچنین در پایان اعلام کرد که وضعیت ماریو مانژوکیچ و ساندرو تونالی برای حضور در مسابقه فردا شب مشخص نیست و ممکن است که آنها غایب باشند.

دیدگاه‌ها