کد خبر : 1733665 | 07 بهمن 1399 ساعت 03:25 | 281.5K بازدید | 27 دیدگاه

نمایش او را ببینید و لذت ببرید؛

حیف این طارمی که محروم باشد!

ستاره ایرانی پورتو مثل همیشه درخشان ظاهر شد و تیمش را به سه امتیاز مهم دیگر رساند.

حیف این طارمی که محروم باشد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از یک مسابقه دوری از فهرست پورتو و غیبتی که در دیدار اخیرشان مقابل اسپورتینگ لیسبون تاثیرگذار بود و منجر به شکست آنها شد، در بازگشت به ترکیب به روند فوق‌العاده قبلی ادامه داد و توانست نمایش بی‌نقصی ارائه کند.


در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال پرتغال، تیم پورتو که دوباره مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۴۵ سه‌شنبه شب در ورزشگاه دِ سائو لوئیز مقابل تیم رده هفدهمی فارنسی قرار گرفت.


طارمی که پس از گلزنی، دادن پاس گل و گرفتن پنالتی که در هفت بازی رسمی و پیاپی اتفاق افتاد، در دقیقه ۷۳ دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال مقابل بنفیکا کارت قرمز گرفته و یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود، با انگیزه زیادی پای به دیدار با فارنسی گذاشت و دوباره گلزنی کرد.

 

1566032


ستاره ایرانی پورتو که در دیدار اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون در ترکیب نبود و همین علت یکی از دلایل اصلی شکست آنها و عدم راهیابی به فینال شد، در تقابل با فارنسی نشان داد که آمادگی قبلی خود را حفظ کرده و در بهترین شرایط قرار دارد.


ویلسون مانافا، مدافع راست پورتو که پس از چهار بازی دوری از ترکیب به دلیل آسیب دیدگی مقابل فارنسی به‌طور ثابت به میدان می‌رفت، در دقیقه ۱۵ با حرکت تکنیکی و نفوذ تند و تیز از سمت راست خلق موقعیت کرد که پاس کات‌بک او را مهدی طارمی با جای‌گیری عالی و شوت زمینی بی‌نقص زد تا گل اول پورتو را به ثمر رساند.

 

1566033


در ادامه پورتو موفق شد تک‌گل طارمی را تا پایان مسابقه حفظ کند و به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل فارنسی برسد تا ۳۵ امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر و یک مسابقه بیشتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون صدرنشین، در جایگاه دوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.


طارمی پس از آنکه در دیدار هفته قبل مقابل بنفیکا بخاطر خطای شدید روی پای بازیکن حریف کارت قرمز گرفت، با اعتراض سرمربیان برخی تیم‌ها ازجمله اسپورتینگ لیسبون مواجه شد و آنها اعتقاد داشتند که مهاجم ایرانی پورتو باید بیش از یک جلسه محروم شود و عدم حضورش صرفا نباید در جام حذفی اتفاق بیفتد.

 

1566036


اما طارمی در دیدار با فارنسی دوباره بازگشت فوق‌العاده‌ای به میادین داشت و موفق شد با نمایش بی‌نقص در حضور ۷۶ دقیقه‌ای در زمین و به ثمر رساندن یک گل دیگر، به منتقدان محرومیتش بگوید که حیف است محروم باشد!


ملی‌پوش ایرانی پورتو با تک گلی که مقابل فارنسی به ثمر رساند، تعداد گل‌های این فصل خودرا به عدد ۱۵ افزایش داد و در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

 

1566034

دیدگاه‌ها