کد خبر : 1733682 | 07 بهمن 1399 ساعت 09:24 | 349K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال زنان؛

به وقت دیده شدن؛ ستاره هشتم آری، ما نه؟

نیلوفر اردلان با اشاره به درخشش دختران تیم ستاره هشتم در برنامه عصر جدید، از عدم پوشش مسابقات ورزشی زنان در رسانه ملی و شبکه‌های اینترنتی انتقاد کرد.

به وقت دیده شدن؛ ستاره هشتم آری، ما نه؟

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته قسمت اول مرحله نیمه‌نهایی برنامه عصر جدید روی آنتن شبکه سوم سیما رفت که در آن دو اجرا از جمله اجرای تیم ستاره هشتم، که با دختران مشهدی با حرکات آکروباتیک و ویژه در آن نقش‌آفرینی می‌کردند به بخش رأی مردمی رفتند؛ این اجرای تحسین‌برانگیز با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است، از حمایت چهره‌های مختلف از جمله مهدی رحمتی و حسین طیبی تا واکنش متفاوت نیلوفر اردلان و انتقاد از بایکوت رسانه‌ای فوتبال و فوتسال زنان.

 

اردلان در پستی اینستاگرامی و با هشتگ به وقت دیده شدن، پخش اجرای تیم ستاره هشتم را بهانه‌ای قرار داد تا به عدم پخش مسابقات فوتبال و فوتسال زنان و در مجموع ورزش زنان در رسانه ملی و شبکه‌های اینترنتی واکنش نشان دهد؛ کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال زنان با ابراز این‌که به لحاظ حجاب و شئونات اسلامی، پروتکل‌های مشابه ستاره هشتم را بازیکنان ورزشی هم رعایت می‌کنند، از بایکوت رسانه‌ها نسبت به ورزش زنان انتقاد کرد.

 

او در بخشی از یادداشت خود نوشت: «واقعا این پخش نشدن بازی‌ها عواقب سنگینی واسه پیشرفت فوتبال و فوتسال زنان داشته؛ هم این‌که به خدا ما کلی استعداد داریم که دیده نمیشن و شاید از بودن توی این حوزه خیلی زود دلسرد میشن. ای کاش حالا که اینجوری دخترها سرزمینم فرصت پیدا کردن تا با نمایش درخشان خودشون دل مردم رو شاد کنند، یک فضایی رو هم دوستان خوبمون چه توی صدا و سیما و چه توی فضای اینترنتی فراهم بیارن، به خدا کلی استعداد و نابغه دور از لنز دوربین‌ها دارن کولاک می‌کنن و هیچ‌وقت هم دیده نمیشن.»

دیدگاه‌ها