کد خبر : 1733706 | 07 بهمن 1399 ساعت 10:33 | 12.6K بازدید | 5 دیدگاه

گره کوری که به دست عالیشاه هم باز نشد

سانترهای کاپیتان نتیجه را تغییر نداد

برخلاف بازی با فولاد، سانترهای امید عالیشاه برای پرسپولیس نتیجه بخش نبود.

به گزارش"ورزش سه" سرخ های تهران در روزی که با چهره ای جدید در خط دفاعی پا به میدان گذاشتند دو بار از روی شروع مجدد گل خوردند و پس از آن هر چه تلاش کردند، به در بسته خوردند و حتی کاپیتان شماره دو نیز نتوانست این گره کور را باز کند.

 

گل‌محمدی در نیمه دوم در دقیقه ۵۷  دست به تعویض اول خود زد و امید عالیشاه جای پهلوان به بازی آمد. کاپیتان پرسپولیس در بدو ورود بازوبند را گرفت و پشت ضربه شروع مجدد ایستاد ولی ارسال او به یاران خودی نرسید. شاگردان خطیبی در یارگیری ها در محوطه جریمه موفق تر از حریف تهرانی خود عمل کردند تا برخلاف دیدار با فولاد، عالیشاه منجی پرسپولیس نشود.

 

1566085

 

او که در این فصل سابقه گلزنی به ذوب آهن را در کارنامه دارد، در ادامه نیز تلاش های زیادی کرد که از روی نقطه کرنر و ضربات ایستگاهی گلسازی کند اما مهاجمان پرسپولیس از به ثمر رساندن ارسال ها ناکام بودند و البته چند ارسال عالیشاه نیز دقت کافی را نداشت.

 

عالیشاه در این بازی ۳۰ پاس را با دقت ۷۰ درصدی به هم تیمی هایش داد. این بازیکن با تجربه که در رقابت با همتایش پهلوان نیمکت نشین است کاری سخت تر از همیشه در این فصل خواهد داشت و شاید خرید مهدی ترابی کار او را سخت تر هم بکند.

دیدگاه‌ها