کد خبر : 1733707 | 07 بهمن 1399 ساعت 10:41 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت قهرمان اسنوکر به مسابقات پس از ابتلا به کرونا

جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان، پس از ابتلا به کرونا و حذف از مسابقات مسترز ۲۰۲۱، این بار با بهبود وضعیت جسمانی در رقابت‌های اسنوکر مسترز آلمان شرکت می‌کند.

بازگشت قهرمان اسنوکر به مسابقات پس از ابتلا به کرونا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جاد ترامپ نفر اول اسنوکر جهان که به دلیل ابتلا به کرونا از مسابقات  اسنوکر مسترز ۲۰۲۱ حذف شده بود قرار است در جدیدترین رقابت‌ها در مسابقات مسترز آلمان به مصاف حریفان خود برود. 

به نظر می‌آید نفر اول اسنوکر جهان پس از قرنطیه توانسته سلامتی خود را کسب کند چرا که قرعه کشی مسابقات مسترز آلمان انجام شده و جاد ترامپ باید در اولین دیدار خود به مصاف مارک دیویس برود.

 

این مسابقات به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته در میلتون کینز برگزار می‌شود. 

این رقابت‌ها از هشت بهمن آغاز می‌شوند. قرار است ۳۲ بازیکن از جمله  جان هیگینز، دینگ جونهوی، استیون مگوایر، شان مورفی و استوارت بینگام در این مسابقات حضور داشته باشند. 

 

جک لیسوفسکی دیگر اسنوکر بازی که به  کووید ۱۹ مبتلا شده بود حال مساعدتری دارد و در این رقابت‌ها بازی خواهد کرد. 

مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها جاد ترامپ محسوب می‌شود چرا که در دوره قبل او توانسته بود از سد نیل رابرتسون عبور کند و قهرمان این رقابت‌ها شود. 

 

مجموع جوایز این مسابقات ۱۵۰ هزار پوند خواهد بود که نفر اول رقابت‌ها ۸۰ هزار پوند برنده می‌شود. هم‌چنین نفر دوم این رقابت‌ها ۳۵ هزار پوند به جیب می‌زند.

دیدگاه‌ها