کد خبر : 1733723 | 07 بهمن 1399 ساعت 11:49 | 28.9K بازدید | 11 دیدگاه

به انتخاب هواداران 

شش پرسپولیسی در ترکیب منتخب لیگ قهرمانان

چهار بازیکن فعلی و دو بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند.

شش پرسپولیسی در ترکیب منتخب لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، پس از چندین هفته نظرسنجی پیرامون انتخاب بهترین بازیکن برای هر پست در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020، اکنون سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دو ترکیب منتخب این رقابت ها براساس آرا هواداران و همچنین براساس آمار و نمرات کسب شده توسط Opta را ارائه داده که در ترکیب منتخب با آرا نظرسنجی از طرفداران، شش پرسپولیسی دیده می شود.


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در توضیح این ترکیب نوشته است: تعجب آور نخواهد بود که چندین بازیکن پرسپولیس ترکیب منتخب از نظر هواداران را تشکیل بدهند، زیرا تلاش آنها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان از حمایت آنها الهام گرفته شده است.


در ادامه، اسامی یازده بازیکن منتخب لیگ قهرمانان آسیا که با آرا هواداران انتخاب شده اند آمده که در مورد بازیکنان پرسپولیس، این توضیحات نوشته شده است:

 

1566141

 

حامد لک 
8 بازی، 4 گل خورده، 750 دقیقه بازی
5 کلین شیت (در کل بهترین رکورد)
82.6٪ درصد سیو
حامد لک عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا براساس آرا هواداران را کسب کرد. لک فقط چهار گل دریافت کرد که سه گل آن به صورت مستقیم از روی نقطه پنالتی بود و چهارمین گل نیز از روی ضربه برگشتی حاصل از یک ضربه پنالتی وارد دروازه او شد. عملکرد او باعث شد که لک در انتخاب بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا، بیش از 120 هزار رای کسب کند.

 

محمدحسین کنعانی زادگان
491 پاس موفق
17 توپ ربایی
پرسپولیس در حالی برای دومین بار طی 3 سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد که حسین کنعانی زادگان مدافعی سرسخت برای شکست خوردن بود. عملکرد او باعث شد 79.5 درصد آرا را به عنوان بهترین مدافع لیگ قهرمانان آسیا به خودش اختصاص دهد.

 

شجاع خلیل زاده 
2 گل زده (بهترین رکورد کلی میان مدافعان)
476 پاس موفق
78 حفظ توپ موفق (بهترین رکورد کلی)
از زمان برگزاری بازی ها به صورت متمرکز در قطر، خلیل زاده یک سددفاعی محکم را با کنعانی زادگان ایجاد کرد.

 

1566145

 

سعید آقایی 
3 پاس گل
9 خلق موقعیت
41 سانتر در جریان بازی (بهترین رکورد کلی)
76.5٪ تکل صحیح، 15 توپ ربایی
سعید آقایی یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس بود که از یک تورنمنت خارق العاده لذت برد و ملی پوش ایرانی با 67.2 درصد آرا در جایگاه نخست بهترین مدافع چپ رقابت ها قرار گرفت.

 

1566140

 

بشار رسن 
1 گل
2 پاس گل
13 خلق موقعیت
بشار رسن عراقی بیشترین تعداد آرا را کسب کرد چرا که نقش ویژه ای در کمک به تیم ایرانی جهت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.

 

1566142

 

مهدی عبدی قره 
3 گل زده
3 ضربه درون چارچوب
37.5٪ نرخ تبدیل شوت
مهدی عبدی قره بیش از 91 درصد آرا را به دست آورد، زیرا عملکرد او برای دومین بار طی سه سال گذشته پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند.

 

1566146

 

حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و مهدی عبدی بازیکنان فعلی و شجاع خلیل زاده به همراه بشار رسن بازیکنان سابق پرسپولیس شش بازیکنی هستند که در ترکیب منتخب لیگ قهرمانان آسیا براساس آرا مردمی جای گرفته اند. البته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک ترکیب منتخب دیگر براساس آمار و عملکرد بازیکنان از دیدگاه Opta ثبت کرده است که در آن ترکیب، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس حضور ندارند.

 

1566139


صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام نیز در پستی، عکسی از دو ترکیب منتخب را ارسال کرده و از کاربران خود درخواست کرده بهترین ترکیب را از میان ترکیب منتخب از نظر هواداران و ترکیب منتخب براساس آمار و داده های Opta را انتخاب کنند.

 

1566143

دیدگاه‌ها