کد خبر : 1733731 | 07 بهمن 1399 ساعت 12:36 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

هادی: می‌خواستم به کشتی استان کمک کنم اما...

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: می‌خواستم کشتی استان آذربایجان شرقی پیشرفت کند اما هیئت کشتی سالنی که می‌خواستم را به ما نداد.

هادی: می‌خواستم به کشتی استان کمک کنم اما...
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پرویز هادی اظهار داشـت: از هیئت کشتی آذربایجان شرقی خواستم یک سالن را در اختیار ما بگذارد که ندادند. من هم الان با یک سالن خصوصی هماهنگ کردم که آنجا را تبدیل به آکادمی کشتی کنیم. 15 سال است که در تهران تمرین می‌کنم اما به اسم آذربایجان شرقی کشتی می‌گیرم. تا امروز هم کاری به هیئت نداشتم و کار خودم را کردم، ولی الان در جایگاهی هستم که دوست دارم اگر از دستم برمی‌آید برای کشتی استان کاری کنم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش استان می‌خواست این سالن را در سال‌های گذشته به مزایده بگذارد اما با هزار مکافات سالن ماند. اداره کل ورزش استان به جای بودجه‌ای که باید به هیئت می‌داد، هزینه این سالن را نمی‌گرفت و بودجه‌اش را روی همین سالن حساب می‌کرد. گفتم هر چقدر قرارداد دارید پرداخت می‌کنم و سالن را در اختیار من قرار دهید که آکادمی بزنم. می‌خواستم خودم مربی و دکتر تغذیه هم بیاورم و حتی نمی‌خواستیم شهریه بگیریم. هدفم این بود که کشتی اینجا پیشرفت کند و می‌خواستم از دوستانی که به محبت دارند، کمک بگیرم و کاری برای کشتی استان انجام دهم.

 

1387195

 

این قهرمان آذربایجانی کشتی آزاد با بیان این جمله که «هیئت کشتی آنقدر به من امروز و فردا کرد تا در نهایت هم سالن را به هیئت کشتی تبریز واگذار شد»، خاطرنشان کرد: حداقل 10 سالن زیر نظر هیئت کشتی تبریز است که همه هم خالی هستند، حالا کرونا هم آمده کلا آنها تعطیل شده‌اند. کرونا هم نباشد روزی یک سانس نصف و نیمه تمرین می‌کردند. اگر واقعا هیئت تبریز می‌خواهد کار کند می‌تواند در هر کدام از این سالن‌ها آکادمی مانندی راه بیندازند. باید دید کار آنها چه خروجی برای کشتی استان ما دارد. این موضوع را اول به علیزاده رئیس هیئت استان گفتم. من به این آقا رای ندادم و سفید رای دادم. به همه هم این را گفتم ولی امروز او رئیس هیئت استان است و وظیفه ما این است هر چه از دستمان برمی‌آید کمک کنیم. گفتم همه موافق و مخالف جمع شویم و کمک و حتی از جیب‌مان هزینه کنیم ولی دیدم نظر آقایان چیز دیگری است و سالن را ندادند.

 

هادی تاکید کرد: خودمان یک سالن در باسمنج که 10-12 کیلومتر با تبریز فاصله دارد، داریم و با شهرداری و استانداری صحبت کردم که به همین زودی سالن مجهز شود. اسماعیل پلویی مربی سازنده کشتی تهران هم می‌آید و به ما کمک می‌کند. ای کاش همه تلاش کنند عزت کشتی بالا برود. ما همه اهل خانواده کشتی هستیم و نباید اعمالی انجام دهیم که کشتی رو به سقوط برود.

وی در پایان در مورد برنامه‌اش برای آینده گفت: منتظرم زمان برگزاری مسابقه انتخابی را اعلام کنند، هر وقت که باشد می‌آیم و کشتی می‌گیرم.

دیدگاه‌ها