کد خبر : 1733738 | 07 بهمن 1399 ساعت 13:11 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنر حمایتی از لمپارد در استمفوردبریج می‌ماند

پس از اخراج فرانک لمپارد از چلسی، بنر معروف این اسطوره آبی ها همچنان در استمفوردبریج باقی خواهد ماند.

بنر حمایتی از لمپارد در استمفوردبریج می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، گروه هواداری معروف چلسی که بنر عظیمی را در استمفوردبریج در حمایت از فرانک لمپارد نسب کرده بودند، اعلام کرده که این بنر، به رغم اخراج فرانک لمپارد از این تیم، همچنان در استمفوردبریج باقی خواهد ماند.

فرانک لمپارد روز گذشته و پس از 18 ماه سکانداری در چلسی از این تیم اخراج شد و قرار است توماس توخل، سرمربی سابق PSG و دورتموند جانشین او شود.

رومن آبراموویچ، مالک چلشی، پس از نمایش ضعیف آبی ها و رسیدن به رده نهم جدول لیگ برتر در نیم فصل، تصمیم به برکناری سرمربی این باشگاه گرفت.

 

در لیگ برتر چلسی با هدایت فرانک لمپارد تنها در دو بازی از هشت مسابقه قبلی خود پیروز شده بود، هرچند آنها تنها پنج امتیاز با رده چهارم جدول فاصله دارند.

بسیاری از هواداران چلسی معتقدند که با توجه به اینکه فرانک لمپارد اسطوره این باشگاه است و فصل پیش نیز نتایج خوبی با این تیم به دست آورد، سزاوار فرصت بیشتری روی نیمکت این تیم بود، اما آبراموویچ تصمیم دیگری گرفت.

 

1566173

 

هواداران چلسی اما قصد دارد بنر عظیم "به فرانک اطمینان داریم" را پس از اخراج لمپارد نیز در استمفورد بریج نگه دارند.

 

یکی از اعضای گروه هواداران معروف چلسی که این بنر را بر پا کرده است گفت: "باشگاه ما را با این ایده فریب داد که بالاخره یک سرمربی زمان کافی خواهد داشت و به جوانان فرصت داده می شود، البته فقط تا زمانی که به محض جدی شدن اوضاع، دوباره به راه و رسم قدیمی خود برگردند!

نمی توانم بگویم چقدر از این تصمیم ناامید شده ایم. هیئت رییسه باید راجع به خیلی چیزها جواب پس بدهد و این تازه مودبانه ترین چیزی است که می توانم بگویم."

دیدگاه‌ها