کد خبر : 1733754 | 07 بهمن 1399 ساعت 14:43 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

اسماعیلی: مرجع استعلام در مورد صلاحیت‌ها مشخص است؛

قوه قضائیه در انتخابات فدراسیون‌ دخالت نمی‌کند

سخنگوی قوه قضائیه می گوید این قوه در انتخابات هیئت رئیسه و همینطور ریاست فدراسیون فوتبال و اینکه چه کسی باشد یا نباشد، دخالتی نمی کند.

قوه قضائیه در انتخابات فدراسیون‌ دخالت نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، غلامحسین اسماعلیی سخنگوی قوه قضائیه در مورد نامزد شدن برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون مهدی تاج که در قرارداد ویلموتس مسئولیت داشته‌اند و اینکه آیا قوه قضائیه در رابطه با مقصران پرونده ویلموتس به نتیجه رسیده یا خیر، توضیح داد: در ارتباط با این پرونده قبلا هم اعلام کردیم که این پرونده به دادسرا ارجاع شده و در دادسرا درحال رسیدگی است. گزارشاتی را سازمان بازرسی کل کشور در این ارتباط داده بود و این پرونده هنوز در دادسرا منتهی به تصمیم نهایی نشده است و سیر تحقیقاتی خود را طی می‌کند.


وی درباره با ثبت نام افراد در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اینکه آیا قوه قضائیه در رسیدگی به صلاحیت ها وارد می شود یا خیر، عنوان کرد: مرجع بررسی صلاحیت داوطلبان هیات رئیسه مشخص شده و مرجع استعلام در مورد صلاحیت آن‌ها هم مشخص است. قوه قضاییه مستقلا در ارتباط با اعضای هیات رئیسه و اینکه چه کسی باشد و چه کسی نباشد مداخله‌ای نمی‌کند. ما صرفا در مورد افرادی که از قوه قضاییه استعلام شود، اگر پرونده اتهامی یا محکومیتی داشته باشند، نتیجه را به مرجع استعلام کننده پاسخ می‌دهد؛ اما خودمان در انتخابات فدراسیون‌ها هیچ گونه مداخله‌ای را نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها