کد خبر : 1733755 | 07 بهمن 1399 ساعت 14:18 | 29.4K بازدید | 3 دیدگاه

رونمایی پویول از پیراهن بارسا برای ال‌کلاسیکو(عکس)

بارسلونا از پیراهن مخصوص این تیم در ال‌کلاسیکوی پیش رو رونمایی کرد.

رونمایی پویول از پیراهن بارسا برای ال‌کلاسیکو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از پیراهن جدید و مخصوصی که قرار است در دیدار ال کلاسیکو آینده برابر مادرید بپوشند، رونمایی کرده است. بارسا از کاپیتان سابق و اسطوره این باشگاه، کارلس پویول، در رونمایی از این پیراهن مخصوص که با تاکید بر رنگ آبی و اناری سنتی این تیم طراحی شده، کمک گرفته است. رنگ قرمز اناری در شانه ها در ادامه تبدیل به نارنجی و سپس راه راه هایی از زرد روشن می شود.

 

باشگاه بارسلونا در اکانت توییتر خود ضمن انتشار عکسی از پویول با پیراهن جدید نوشت: ببینید کی برگشته!

 

1566217

 

همچنین با انتشار فیلمی از کارلس پویول با بازوبند بارسا و پیراهن جدید، توییت کرد: یک بار کاپیتان، همیشه کاپیتان!

 

1566216

 

بارسلونا در کنار سه پیراهن اصلی خود برای این فصل که عبارت بودند از تکرار طرح کلاسیک سال 2011، پیراهن سیاه و طلایی زیبای این تیم در بازی های بیرون از خانه و پیراهن صورتی که پیراهن سوم این باشگاه بود، از فصل قبل پیراهنی موسوم به پیراهن پرچم (لا سنییرا) را نیز طراحی کرده که به عنوان جایگزینی برای دو پیراهن دیگر به کار می رود. در نتیجه پیراهن مخصوص ال کلاسیکو، پنجمین پیراهن بارسلونا در این فصل خواهد بود.

بارسلونا روز 22 فروردین به دیدار رئال مادرید می رود و امیدوار است بتواند با پیروزی، شکست تحقیرآمیز برابر رقیب دیرینه در نوکمپ را جبران کند. در شکست 3-1 بارسل برابر رئال مادرید، سرخیو راموس، لوکا مودریچ و والورده برای لوس‌بلانکوس گلزنی کردند.

در حال حاضر بارسا در سه دیدار آخر خود برابر رئال مادرید پیروز نشده و دو شکست و یک تساوی به دست آورده است.

پیراههن جدید بارسلونا در فضای مجازی اظهار نظرهای متفاوتی را برانگیخته و با این وجود هواداران امیدوارند که پیراهن جدید برای تیم محبوب شان شانس به همراه بیاورد. چیزی که بارسا بی گمان نیاز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها