کد خبر : 1733762 | 07 بهمن 1399 ساعت 14:56 | 37.9K بازدید | 1 دیدگاه

دست از سر ما بردارید

هشدار جدی خوان لاپورتا به PSG در مورد مسی

خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به باشگاه پاری سن ژرمن در مورد مسی هشدار داد.

هشدار جدی خوان لاپورتا به PSG در مورد مسی

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا مهمترین نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که شانس بسیار بالایی برای بازگشت به صندلی قدرت دارد، به پاری سن ژرمن هشدار داد. باشگاه فرانسوی اخیرا تایید کرد که به دنبال جذب لیونل مسی در تابستان است.

 

 

1430232

 

 

قرارداد فوق ستاره بارسا در پایان فصل تمام می شود و او تصمیم گری برای تمدید را به انتهای فصل موکول کرده است. بدهی های کلان بارسا باعث شده تا کار تمدید با مسی بسیار دشوار شود و در واقع برای پرداخت دستمزد مسی باید وامی 100 میلیون یورویی اخذ شود.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه اخیر خود گفت که برای مسی یک جا رزرو کرده اند تا مشخص شود باشگاه فرانسوی به جذب مسی به شکل جدی فکر می کند.

 

 

1566196

 

 

خوان لاپورتا در مصاحبه  با تلویزیون اسپانیا و در واکنش به اظهارات لئوناردو گفت:« اخیرا خواندم که پی اس جی 200 میلیون یورو بدهی دارد و با این اوصاف نباید بتوانند برای جذب مسی اقدام کنند چون پولی برای پرداخت دستمزد او ندارند. به پی اس جی هشدار می دهم که تمرکز ما را به هم نزنند و وقتی ما کاری به این باشگاه نداریم؛ آنها هم از اظهارات غیرمسئولانه در مورد ما و بازیکنان مان خودداری کنند. هنوز در نیم فصل هستیم و حرف از جذب مسی می زنند که اصلا برایم خوشایند نیست.»

 

لاپورتا در مورد بازگرداندن بارسا به قله اروپا نیز گفت:« در هفت سال ریاستم بر بارسلونا، رئال نتوانست یک بار هم قهرمان چمپیونزلیگ شود و امیدوارم اگر رئیس شوم، بارسا را به تیمی قهرمان تبدیل کنم و به رئال اجازه ندهیم قهرمانی اروپا را کسب کند.»

 

 

دیدگاه‌ها