کد خبر : 1733796 | 07 بهمن 1399 ساعت 17:24 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی و نتایجی تاریخی بعد از اخراج سرمربی

ممکن است به سنت گذشته اخراج فرانک لمپارد در ادامه فصل به سود چلسی بشود.

چلسی و نتایجی تاریخی بعد از اخراج سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، دیروز بالاخره خبر اخراج فرانک لمپارد از چلسی رسمی شد و این سرمربی جوان بعد از یک سال و نیم برکنار شد. اخبار حاکی از احتمال حضور توماس توخل، سرمربی آلمانی و جوان پاری سن ژرمن روی نیمکت چلسی است و تاریخ نشان می دهد تغییر سرمربی در اواسط فصل معمولا تاثیری مثبت در روند این باشگاه داشته است.

 

در سال 2007 آورام گرانت بعد از اخراج عجیب و پرحاشیه ژوزه مورینو در اواسط فصل هدایت چلسی را بر عهده گرفت و آبی های لندن بالاخره موفق به راهیابی به فینال لیگ قهرمانان شدند، اما شکست در فینال در ضربات پنالتی مقابل منچستریونایتد اجازه نداد آنها رویای رومن آبراموویچ را تعبیر کنند.

 

1566262

 

یک سال بعد این بار گاس هیدینگ هلندی به جای لوییس فیلیپه اسکولاری انتخاب شد و چلسی زیر نظر او به تیمی فوق العاده بدل گشت. آبی ها در آن فصل موفق به فتح جام حذفی شدند و اگر اتفاقات عجیب دیدار مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نبود، فاصله ای تا فتح این تورنمنت نیز نداشتند.

 

اما در نهایت چلسی در سال 2012 با روبرتو دی متئو و به شکلی دراماتیک و با غلبه بر بارسلونا و بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان شد و جالب اینجاست این سرمربی ایتالیایی در اواسط فصل و به جای آندره ویاش بوآش هدایت چلسی را بر عهده گرفته بود.

 

1566263

 

همچنین یک سال بعد از این بار دی متئو اخراج شد تا رافا بنیتس به عنوان سرمربی چلسی برگزیده شود. او نیز سنت جانشین های قبلی را حفظ کرده و با کسب قهرمانی در لیگ اروپا یک افتخار بزرگ دیگر را به کلکسیون چلسی اضافه کرد.

دیدگاه‌ها