کد خبر : 1733797 | 07 بهمن 1399 ساعت 17:37 | 30.8K بازدید | 1 دیدگاه

سکوت عجیب نمایندگان ایران برای میزبانی ACL

فردا قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می‌شود که فوتبال ایران هنوز برای میزبانی از رقابت های گروهی اعلام آمادگی نکرده است.

سکوت عجیب نمایندگان ایران برای میزبانی ACL

به گزارش ورزش سه، چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه ای اعلام کرد که باتوجه به برگزاری جام جهانی باشگاه ها و همچنین دیگر مسابقات داخلی و بین المللی در قطر، این کشور امکان میزبانی از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به طور تمام و کمال ندارد و دیگر کشورهای قاره نیز می‌توانند برای این مسئله اقدام کنند.

 

باتوجه به حضور ۳+۱ نماینده، ایران شانس ویژه ای برای گرفتن میزبانی یک یا دو گروه از این رقابت ها را داشت اما مسئولان فوتبال ایران اقدامی در این باره نکرده‌اند و سکوت عجیبی در این خصوص به وجود آمده است.

 

ای اف سی در بیانیه خود نوشته بود که کشورهای متقاضی می‌توانند بعد از قرعه کشی برای میزبانی ثبت نام کنند و احتمالا فردا باید منتظر نام نویسی کشورهایی چون امارات، بحرین، اردن و... باشیم.

 

نکته مهم این که باتوجه به ضعف لجستیکی فوتبال ایران و همچنین مسائل مالی، تیم ها و فدراسیون فوتبال ریسک قبول میزبانی را نکرده‌اند یا شاید هم باتوجه به وضعیت موجود، از گرفتن میزبانی ناامید هستند.

 

البته باید منتظر ماند و دید که در ساعات آینده چه اتفاقی در این خصوص رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها