کد خبر : 1733820 | 07 بهمن 1399 ساعت 19:34 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا توماس توخل برای چلسی گزینه مناسبی است؟

بازیکنان حاضر در ترکیب چلسی می توانند عاملی برای موفقیت توماس توخل در این تلقی شوند؛ اتفاقی که عکس آن نیز می تواند صادق باشد.

چرا توماس توخل برای چلسی گزینه مناسبی است؟

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و عدم برآورده شدن انتظارات سران باشگاه انگلیسی باعث شد که روز گذشته همکاری بین آبی های لندن و فرانک لمپارد تنها پس از 18 ماه پایان پذیرد.

 

طی ساعات گذشته گمانه زنی های زیادی در رابطه با نیمکت چلسی مطرح شده اما به نظر می‌رسد که انتخاب قطعی توسط سران باشگاه لندنی انجام شده و به زودی توماس توخل به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی خواهد شد؛ کسی که تا همین چند هفته پیش هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده داشت اما مانند لمپارد از هدایت این باشگاه کنار گذاشته شد.

 

 

1566296

 

 

گفته می‌شود یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد چلسی به سراغ توماس توخل برود، آلمانی بودن این سرمربی محسوب می‌شود. ستاره های تازه وارد و گران قیمت چلسی همچون کای هاورتز و تیمو ورنر هرگز نتوانسته اند در فصل جاری انتظارات را برآورده کنند و این امیدواری وجود دارد که هموطن آنها یعنی توخل بتواند این دو بازیکن را به بالاترین سطح برساند.

 

همچنین همکاری دوباره با برخی بازیکنان نیز می تواند باعث آسان تر شدن کار توماس توخل در چلسی شود. به عنوان مثال سرمربی آلمانی پیش از این در دورتموند با کریستین پولیسیچ و در پاری سن ژرمن با تیاگو سیلوا کارکرده و همین موضوع می تواند کار او را برای وفق پیدا کردن با شرایط آسان تر کند.

 

 

1566295

دیدگاه‌ها