کد خبر : 1733850 | 07 بهمن 1399 ساعت 22:40 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

آندره پیرلو و هشدار جدی درباره دیدار فردا شب یووه

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس می‌گوید تیمش نباید در دیدار فردا شب اسپال دست کم بگیرد.

آندره پیرلو و هشدار جدی درباره دیدار فردا شب یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فرداشب در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا ایتالیا میزبان اسپال خواهد بود. اسپال در سری B فوتبال ایتالیا فعلا رتبه ششم جدول را به خود اختصاص داده و به نظر می‌رسد که بیانکونری برای پیروزی مقابل این تیم حداقل روی کاغذ کار آسانی را پیش رو خواهد داشت اما آندره پیرلو می گوید که تیمش باید کاملا مراقب باشد.

 

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل اسپال گفت: " این بازی می تواند برای ما بسیار خطرناک باشد زیرا ما با تیمی روبرو هستیم که فقط روی کاغذ در سطح B فوتبال ایتالیا حضور دارد.

 

 

1566315

 

 

اگر به کشورهای دیگر نگاه کنیم متوجه می شویم که به عنوان مثال بایرن مونیخ با شکست مقابل یک تیم دسته دومی از جام حذفی آلمان کنار رفت و این اتفاق برای رئال مادرید نیز رخ داد. ما باید بدانیم که این یک مسابقه دشوار است. هدف ما رسیدن به مرحله بعدی است بنابراین باید بیشترین تمرکز را داشته باشیم.  اسپال در این فصل کوپا ایتالیا و سری B واقعاً خوب عمل کرده است و ما نمی توانیم آنها را دست کم بگیریم. "

 

جان لوئیجی بوفون: " جیجی در هفته‌های اخیر چند مشکل داشته اما حالا کاملاً شرایطش خوب است و در بازی فردا به میدان خواهد رفت."

 

 

1566314

دیدگاه‌ها