کد خبر : 1733893 | 08 بهمن 1399 ساعت 10:15 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

گوچی - حرفه ای مثل همیشه؛ من جنگ ندارم

هت تریک رضا قوچان نژاد در برابر ویلم به نظر می رسید بعد از مدت ها او را تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت تیم زوله کند. او کاری انجام داده بود کارستان. زدن 3 گل در 12 دقیقه.

گوچی - حرفه ای مثل همیشه؛ من جنگ ندارم 

به گزارش "ورزش سه"، او تنها بازیکن لیگ برتر هلند است که دوبار بعداز ورود به زمین این کار را انجام داده است. واقعا کار سختی است بازیکنی که به عنوان مهره جانشین وارد میدان می شود بعد از 12 دقیقه سه بار برای تیمش گلزنی کند. اما چه مربی لجبازی دارد زوله. در بازی با هراکلس از هفته نوزدهم لیگ برتر هلند باز هم به مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران بازی نداد و زمانی او را به میدان فرستاد که تیمش نیمه نخست را با باخت دو بر صفر به رختکن فرستاد. 

 

با حضور گوچی شرایط بازی بار دیگر به سود زوله تغییر کرد. 50 و 73 زوله با گل هایی که زد گل های خورده در نیمه نخست را جبران کرد که زننده گل تساوی این بازی رضا قوچان نژاد بود. او مدت هاست که اعلام کرده از نیمکت نشینی در زوله ناراحت است و شاید به همین دلیل که پایان فصل قراردادش تمام می شود تصمیم تازه ای برای خود بگیرد. اما این دلیل قانع کننده ای برای او نیست به خاطر این ناراحتی زمانی که به زمین می رود خوب بازی نکند. اتفاقا او در بدترین شرایط برخورد سرمربی زوله بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشته است. نمونه اش بعد از هت تریک در بازی با ویلم شاید بازیکن دیگری جای گوچی بود وقتی متوجه می شد در ترکیب ثابت تیم نیست روحیه اش را از دست می داد اما او در بازی با هراکلس همان قدر با انرژی فوتبال کرد که در بازی با ویلم این کار را انجام داد. 

 

1566406

رضا قوچان نژاد به عنوان بهترین بازیکن دیدار زوله - هراکلس انتخاب شد؛ او دقیقه 70 وارد میدان شد و در دقیقه 73 گل تساوی تیمش را در این بازی به ثمر رساند. او اینروزها یکی از تعویض های طلایی لیگ برتر هلند بشمار می رود.

 

رضا در این باره می گوید: من می‌ دانم که چه توانایی‌هایی دارم و خوشحالم که در بازی با هراکلس دوباره چنین عملکردی داشتم. در خصوص شرایطم زیاد حرف زده شده و من ناراحتی‌ام را مخصوصا در رسانه‌ها نشان داده‌ام. البته ناراحتی من مستقل از تعهدم نسبت به این باشگاه است و رفتارم مثل سابق خواهد بود. چه بازی کنم، چه بازی نکنم، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

 

او هم چنین درباره مهاجم 20 ساله زوله توماس بویتینک که به جای او در ترکیب ثابت تیم بازی می کند، گفت: این پسر به تازگی فوتبال حرفه‌ای اش را آغاز کرده و رفتارم با او به همان شکلی خواهد بود که با دیگران دارم. من رقابت و جنگی بین رضا و توماس نمی‌بینم. من اتفاقا می‌خواهم به او کمک کنم زیرا او جوان بوده و به تازگی وارد باشگاه شده است. باید با آغوش گرم به استقبالش برویم.

دیدگاه‌ها