کد خبر : 1733904 | 08 بهمن 1399 ساعت 11:10 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسن یزدانی باید قبل از المپیک با تیلور کشتی بگیرد

واکنش دبیر به شکایت عجیب باشگاه استقلال

رییس فدراسیون کشتی گفت: کار فنی را هم دوست دارم، اما باور دارم رییس فدراسیون باید کار مدیریتی کند.

واکنش دبیر به شکایت عجیب باشگاه استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی که روز گذشته بعد از حواشی اخیر مربوط به استقلال با مدیرعامل این باشگاه و علی نژاد معاون وزیر ورزش جلسه ای را برگزار کرد، در گفت و گو با رادیو ایران درباره شکایت باشگاه استقلال از 5 کشتی گیر و دو مربی خود و جرایم سنگین آن ها به خاطر حاضر شدن روی تشک در فینال عنوان کرد: مددی دیروز دو نکته گفت که از او تشکر کردم. گفت که هدف استقلال از حضور در لیگ کشتی کمک به تیم ملی و فدراسیون بوده است. علی نژاد هم در این جلسه تاکید داشت که حضور استقلال در لیگ کشتی ادامه دار باشد و مددی نیز گفت که سال آینده نیز استقلال تیمداری خواهد کرد. 


وی ادامه داد: درباره شکایت مطرح شده هم کمیته انضباطی تصمیم گیری می کند. مددی، مدیرعامل استقلال هم گفت هر چه قانون بگوید ما انجام می دهیم. روز فینال هم آقای مددی با من هماهنگ بود و حتی خودش گفت از طرف من هم بگو هر کشتی گیری، مبارزه نکند، دو سال محروم خواهد شد. 


رییس فدراسیون کشتی درباره برنامه تیم های ملی برای المپیک گفت: حدود 10 روز قبل جلسه ای با کادرفنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی داشتیم. چیزی که از روز اول خیلی جدی صحبت کردیم، بحث انتخابی بود. با این حال فرآیند انتخابی ما بخش هایی داشت که به خاطر کرونا اجرا نشد. مثلا ما می خواستیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم که لغو شد. تورنمنت های بین المللی هم یکی پس از دیگری لغو می شود. با این حال دلیل نمی شود که ما انتخابی نگذاریم. حتی حسن یزدانی که کشتی گیر پرتوان و بااخلاقی است، اول باید انتخابی بدهد.


دبیر در خصوص رویارویی یزدانی و تیلور قبل از المپیک اضافه کرد: من معتقدم حسن باید قبل از المپیک یک بار با تیلور کشتی بگیرد تا فضا بیشتر دستش بیاید. حسن از این کشتی گیر خیلی بهتر است، اما باید در اتخاذ تاکتیک بهتر عمل کند. کادرفنی هم برنامه هایی برای این کشتی دارد. تیلور به مسابقات فرانسه نیامد و باید دید که به ایتالیا می آید یا خیر. کادرفنی این موضوع را دنبال می کند.  
وی در پایان در خصوص حضورش در استان ها گفت: من بین دو تا سه روز در هفته را در استان ها هستم. کار فنی را هم دوست دارم، اما باور دارم رییس فدراسیون باید کار مدیریتی کند.

دیدگاه‌ها