کد خبر : 1733907 | 08 بهمن 1399 ساعت 11:35 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

خشم میلانی‌ها از تصمیم داور در دربی

آیا خطای زلاتان اخراج داشت؟ (عکس)

بحث ها و گمانه زنی زیادی پیرامون صحنه اخراج زلاتان ابراهیموویچ در دربی دلامادونینا و درگیری او با لوکاکو منتشر شده است.

آیا خطای زلاتان اخراج داشت؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا بین اینتر و میلان شب گذشته در استادیوم جوزپه مه آتزا برگزار شد که طی آن اینتر در یک دیدار یک طرفه، با نتیجه دو بر یک از سد همشهری خود گذشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد تا به احتمال فراوان در این مرحله به مصاف یوونتوس برود.


در دیدار شب گذشته، زلاتان ابراهیموویچ فوق ستاره سوئدی میلان با روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر درگیر شدند که پائولو والری داور این دیدار یک کارت زرد به هر دو بازیکن نشان داد و در ادامه نیز زلاتان در دقیقه 58 به دلیل خطا روی کولاروف با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

 

1566417


جدا از بحث درگیری میان زلاتان و لوکاکو که گفته می شد ابراهیموویچ در ابتدا به مادر مهاجم اینتر توهین کرده و سپس لوکاکو نیز توهین های خانوادگی نسبت به مهاجم میلان بر زبان آورده است، بحث بر روی اخراج زلاتان به سوژه رسانه های ایتالیایی تبدیل شده است.

 

1566418


خطایی که ابراهیموویچ دقیقا در میانه میدان انجام داد، با تصمیم سخت گیرانه والری همراه شد و داور این مسابقه یک کارت زرد را به مهاجم سوئدی میلان نشان داد و ایبرا نیز بدون کوچکترین اعتراضی، زمین بازی را ترک کرد. اخراجی که با اعتراض شدید هواداران میلان در فضای مجازی همراه شده است.


هواداران میلانی معتقدند که در این صحنه اصلا خطایی رخ نداده و حتی اگر خطا نیز درست بوده باشد، به هیچ وجه زلاتان مستحق دریافت کارت زرد دوم نبوده و تصمیم داور مسابقه در رابطه با نشان دادن کارت زرد و در ادامه اخراج ابراهیموویچ تصمیمی فراتر ازسخت گیرانه بوده است.

 

1566420


پس از پایان بازی، صحبت هایی مبنی بر توهین ابراهیموویچ به مادر لوکاکو در رسانه ها مطرح شد. توتو مرکاتومدعی است زلاتان با لحنی تمسخرآمیز به لوکاکو گفته است: "هی الاغ کوچولو؛ برو پیش مادرت و به آن جادو جمبل مزخرفت عمل کن." زلاتان به صحبت های چند سال پیش فرهاد مشیری، مالک اورتون اشاره کرده است. مشیری گفته بود مادر لوکاکو برای عبادت به آفریقا رفته و در آنجا یک دعانویس به او گفته که پسرش باید راهی چلسی شود! بنابراین لوکاکو صحبت های زلاتان را توهین به اعتقادات خود و مادرش برداشت کرده است. 

 

1566421


در ادامه نیز لوکاکو به شدت خشمگین شده و نسبت به مادر و همسر زلاتان فحاشی کرده است. آنتونیو ویتیلو خبرنگار ایتالیایی پس از پایان بازی چنین عنوان می کند که زلاتان ابراهیموویچ در رختکن از هم تیمی های خود عذرخواهی کرده و او همچنین تاکید می کند که هیچ توهین نژاد پرستانه ای علیه لوکاکو انجام نداده است. در سوی دیگر رسانه های میلانی مدعی هستند جدا از توهین های دو طرفه به یکدیگر و همچنین فحاشی مهاجم  اینتر به همسر و مادر ابراهیموویچ، لوکاکو در حین درگیری با زلاتان او را به شلیک گلوله به سرش تهدید کرده است.

دیدگاه‌ها