کد خبر : 1733915 | 08 بهمن 1399 ساعت 11:54 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

دله آلی در PSG؛ سخت، اما ممکن!

پاری سن ژرمن همچنان به دنبال به خدمت گرفتن دله آلی با قراردادی قرضی است.

دله آلی در PSG؛ سخت، اما ممکن!

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات PSG و تاتنهام برای رفتن دله آلی به تیم پاریسی همچنان ادامه دارد و تاتنهام به دنبال گزینه ای برای جایگزینی آلی می‌گردد.

گفته می شود که تاتنهام تنها در صورتی با رفتن آلی به پاریس موافقت خواهد کرد که بتواند در زمان باقی مانده از این پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکن دیگری به خدمت بگیرد.

 

از دله آلی هفته هاست که به عنوان هدف PSG در فصل نقل و انتقالات نام برده می شود، مخصوصا که مائوریسیو پوچتینو، مربی سابق آلی در تاتنهام، اکنون سکان هدایت غول پاریسی را بر عهده گرفته است.

 

تاتنهام و PSG مشغول مذاکره راجع به جزییات قراردادی قرضی هستند که آلی را برای ادامه فصل نیز در اختیار PSG بگذارد. گزارش شده که تاتنهام بند خرید دائم را در این قرارداد به هیچ عنوان نخواهد پذیرفت چرا که علاقه ای به از دست دادن آلی ندارد.

 

1566433

 

دله آلی که پس از آمدن ژوزه مورینیو به تاتنهام، دیگر نتوانسته در ترکیب ثابت این تیم قرار بگیرد، خود بسیار مایل به رفتن به پاریس است و از مدیران این تیم شخصا خواهش کرده که شرایط محقق شدن این امر را فراهم آورند.

 

در سمت مقابل نیز پوچتینو از تمایل خود برای دوباره کار کردن با آلی سخن گفته و به نظر می رسد نقش مهمی در اصرار PSG برای به خدمت گرفتن این هافبک انگلیسی دارد. PSG اعلام کرده که همچنان به مذاکرات امیدوار است و با وجودی که قرارداد آسانی نیست، اما همیشه امکان به توافق رسیدن وجود دارد.

 

دله آلی 24 ساله، در سال 2015 به تاتنهام پیوست و تاکنون در 234 بازی برای این تیم به میدان رفته 64 گل در همه رقابت ها برای تاتنهام به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها