کد خبر : 1733946 | 08 بهمن 1399 ساعت 13:58 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

رد پیشنهاد نجومی برای فوق‌ستاره بارسا

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، پیشنهاد 80 میلیون یورویی برای ستاره این تیم را رد کرد.

رد پیشنهاد نجومی برای فوق‌ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پیشنهاد 80 میلیون یورویی برای فرانکی دی یونگ را رده کرده و قصد ندارد ستاره گران قیمت خود را از دست بدهد. سرمربی بارسلونا دی یونگ را یکی از نفرات اصلی در برنامه هایش برای ساختن دوباره بارسلونا می داند.

وضعیت بدهی های بارسلونا در ماه های اخیر مورد بررسی های جدی قرار گرفته است و این باشگاه در تلاش است تا با کسب درآمد از فروش بازیکنان و همچنین از سر باز کردن پرداخت دستمزدهای نجومی آنها، به اوضاع خود سامان دهد. فروش لوییس سوارز با قیمتی پایین در تابستان گذشته نیز به همین منظور بود.

 

خروج احتمالی لیونل مسی از باشگاه می تواند دستمزد نجومی این ستاره را از صورتحساب‌های‌‌شان حذف کند، هر چند این کار نه مشکلات بارسا را حل خواهد کرد و نه اصلا بارسا مایل است مسی را از دست بدهد.

 

دیاریو گل، یکی از خبرگزاری های اسپانیایی، گزارش داده بارسلونا پیشنهاد 80 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای دی یونگ را رد کرده است، به این دلیل که دی یونگ بازیکنی کلیدی در برنامه های بازسازی بارسلوناست و قرار است تیم آینده بارسا حول این بازیکن شکل بگیرد.

 

1566519

 

بایرن تابستان گذشته نیز برای به خدمت گرفتن  دی یونگ ابراز تمایل کرده بود و در صدد بود تا با استفاده از بحران مالی بارسلونا، این بازیکن را از چنگ کاتالان ها  درآورد.

اما با توجه به اهمیت زیاد دی یونگ برای خط هافبک بارسلونا، بعید است که این بازیکن در آینده نزدیک به فروش برسد.

 

دی یونگ در این فصل یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بوده است. او با چهار گل و چهار پاس گل در همه رقابت ها، ثابت کرده که می تواند نقشی تعیین کننده در لحظات حساس داشته باشد و حضورش برای موفقیت بارسا در لیگ و اروپا بسیار اهمیت دارد.

 

با این وجود بارسلونا نیاز دارد تا تعدادی از ستاره هایش را به فروش برساند و به همین دلیل اعلام کرده اند که قصد فروش آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و فیلیپه کوتینیو را دارند.

 

بارسا در تلاش است تا بازیکنان آزاد را به خدمت بگیرد و به همین منظور به داوید آلابا، مدافع بایرن، همچنین سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، که هر دو در تابستان بازیکن آزاد خواهند بود، علاقمند است.

 

به هر حال در لیست بازیکنان بارسلونا، دی یونگ و تراشتگن، آخرین نفراتی هستند که ممکن است به فروش‌شان فکر شود!

دیدگاه‌ها